Off skrev:Det här med att kolla igenom alla skivor hade jag inte ens tänkt på. Kalla mig naiv. *springer för att kolla så att arrested development skiva 3 fungerar*
Illyria skrev:Jag har som regel att alltid ha kollat på alla discar inom en två veckors period, för det är ofta den tid du har på dig att klaga om något är fel.
Illyria skrev:Har du en gång gjort misstaget att inte kolla igenom något och det sen inte fungerar så börjar du nog kolla igenom allt. Så var det för mig ivarjefall, tur att det den gången bara var en billig liten film och inte nån dyr box. Jag kollar igenom allt nu, håller som bäst på med Buffy s7
Illyria skrev:När jag säger "kolla igenom" menar jag att verkligen titta på alla avsnitt/filmen och extramaterial inom 2 veckor. Jag kommer få mycket att göra i början på december då jag har 3 boxar på väg, men oftast köper jag inte så mycket på en gång och det brukar inte vara några problem att hinna med. 39 discar och 7 säsonger av Buffy på två veckor låter däremot lite svårare
Pazuzu skrev:Aha, jag brukar bara starta avsnittet och kolla att ljud/bild fungerar.
Illyria skrev:Pazuzu skrev:Aha, jag brukar bara starta avsnittet och kolla att ljud/bild fungerar.
Om det hade räckt hade det varit bra, men jag har upplevt att det under ett avsnitt på vad som först verkar vara en felfri disc har uppstått fel och jag har fått byta ut den. Just därför kollar jag igenom precis allt numera.
RalfiParpa skrev:Hur kan en skiva egentligen vara skadad?
poser skrev:Nu har pengar försvunnit från mitt bankkonto och det står packing på plays sida.
VelocityBoy skrev:RalfiParpa skrev:Hur kan en skiva egentligen vara skadad?
Repor så att "pickupen" inte kan läsa alt. fel tryckt sedan finns det förstås skivor som är spruckna i mitten (ser man ju rent fysiskt).
Pazuzu skrev:Nu är det tillbaka till "processing" på play igen, hoppas bara inte att det är något fel någonstans.
Ai skrev:Pazuzu skrev:Nu är det tillbaka till "processing" på play igen, hoppas bara inte att det är något fel någonstans.
Samma här - sitter precis i detta nu och funderar om det är normalt. Det stod "packing" för nån timme sen och pengarna är reserverade på kontot...
RalfiParpa skrev:Det brukar vara processing-packing-processing sen skickas det.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare