heah skrev:en dålig bild, men som visar lite mer än de tidigare finns här (hoppas den inte varit uppe tidigare, jag har inte sett den iaf)
Each Season of the show comes in its own CD-sized "digistack" and the digistacks stack one on top of the other to form an image of Sarah Michelle Gellar along their spines. All of the information about individual episodes and scene selections is gathered together in an 82 page booklet. By using this type of packaging the Buffy Collector's Edition box gives you over 120 hours of Buffy in a box that won't take up too much shelf space!
heah skrev:min box har gått över til processing på play nu=)
Off skrev:Kalla mig naiv![]()
Off skrev:Tänk om man får boxen redan på måndag. Kan bli bästa måndagen på länge isåfall.
RalfiParpa skrev:Argh, jag avundas er som kan få den på måndag, jävla storstadsbor.
Jag har tur om jag får den nästa vecka.
Pazuzu skrev:RalfiParpa skrev:Argh, jag avundas er som kan få den på måndag, jävla storstadsbor.
Vad för avkrok bor du i då?Det ska väl egentligen kvitta var i landet man bor, eller?
RalfiParpa skrev:Pazuzu skrev:RalfiParpa skrev:Argh, jag avundas er som kan få den på måndag, jävla storstadsbor.
Vad för avkrok bor du i då?Det ska väl egentligen kvitta var i landet man bor, eller?
1) Kiruna.
2) Ja. Om man inte bor i en skog som jag gör. Tog två veckor för varorna att komma sista jag beställde från Play.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare