Den avataren har jag på tv-land, blev förvirrad när jag även såg den här, kanske skulle hålla mig till mitt öga...
Inte exakt denna, för denna fick jag genom att beskära en bild själv...

Den avataren har jag på tv-land, blev förvirrad när jag även såg den här, kanske skulle hålla mig till mitt öga...
gaspode skrev:nikozar: Spoilermässigt är den helt okej, men du skulle inte kunna byta till en som inte är animerad istället?
adolvson skrev:Off: Tsk! Bara för att du är gammalmodig och envis som en gammal halländsk nucka.
nikozar: It hurts ours eyes, it hurts ours eyes. Det är lite som min förra Hasselhoff-avatar - det är ingen som kan läsa text, för blicken dras hela tiden till den styggelsen vid sidan om. It's 'orrible, it is!
noike skrev:adolvsson: det borde du inte göra moderatorerna är inte på din sida i den här frågan och de är de som gör omräkningen.
sus@n skrev:Det var länge sen sistOch tack vare kära zaxx står mitt namn på avataren så ingen kan förväxla mig
sus@n skrev:mattek72 skrev:Vad är länge sen?
Nu fick du nått att grunna på
Hmmmmmmmmm
Monologen..
sus@n skrev:Vad syftar du på mattek72 att jag inte skrivit så mycket (här eller på CC?)
Det bestämmer du.sus@n skrev:Det är segt där eftersom det bara är du och jag.. ska vi stänga ner eller vill du jag ska gå in
Zaxx skrev:e det chat i testforumet eller?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare