caffeineaddict skrev:KKBBPPNEEPBSN-CaffeineF III
caffeineaddict skrev:CiX: Det ligger något i det du skriver, men just i det här fallet är det det hedersfyllda namn som forumet har givit mig. Om du blir för nyfiken så kan du söka på det så borde det dyka upp.
caffeineaddict skrev:Okej då, nu har jag efter extensivt sökande i arkiven hittat bakgrunden till den mystiska hedersbenämningen KKBBPPNEEPBSN-CaffeineF III: http://buffyforum.se/viewtopic.php?t=51 ... c&start=17
caffeineaddict skrev:Det där om skillnaden R1 / R2 och tidslängd var väl rätt nyligen i allmänna Buffy-avdelningen. Om du bara undrar över tidsskillnaden så handlar det bara om en skillnad mellan PAL/NTSC som orsakar det. Inget är klippt i R2, förutom två sekunder i Dead Man's Party.
CiX skrev:nja, ville mer delta, jämförde de två versionerna av Once Again With Feeling.... musiken blev mysko i en av dem.
caffeineaddict skrev:Off: Vad har du nu hört som jag inte har hört? Har mest sett The Incredibles få lysande kritik.
RalfiParpa skrev:Enorm spoiler, Garden State. Markera inte texten om du inte sett filmen.
Det väldigt schablonmässiga slutet kändes lite tvetydigt. Jag hade nästan föredragit ett slut där Large dött på planet (fast han gråter istället för att sitta oberörd).
AKS skrev:Returner
malavel skrev:caffeineaddict skrev:Off: Vad har du nu hört som jag inte har hört? Har mest sett The Incredibles få lysande kritik.
Den fick dålig kritik av filmkrönikan (av tjejen).
RalfiParpa skrev:Hon är usel. Orvar for president.
VelocityBoy skrev:RalfiParpa skrev:Hon är usel. Orvar for president.
Jag tycker att hon är bra och att idén med dubbelrecensioner var lysande (sedan tycker jag att hon är söt också)
RalfiParpa skrev:Dubbelrecensioner är knappast något nytt. Hade inte haft något emot det om det inte vore för att de inte har någon kemi överhuvudtaget.
Tacka vet jag Sundgren och Wiklund, de kunde bråka med stil.
Nyx skrev:Mörkt hår och lugg. Alltid en bra look på kvinnor. Fast ofta tycker hon och Orvar ganska likadant, iaf delar de ofta ut lika många biostolar till en film! Undrar om de är ihop?
Pazuzu skrev:Då har man sett Star Wars också (om man undantar för den där gången i 10-årsåldern, men det minns jag inte så mycket av förutom att jag inte blev så imponerad). Otroligt roligt att få se filmen med egna ögon, som det ständigt refereras till (inte minst i BtVS).
Jag måste säga att filmen var klart underhållande för stunden, med risk för att bli påhoppad av Star Wars-fans när jag inte tycker att det är ett mästerverk.Lite imponerad blev jag dock av en del specialeffekter, bl.a. rymdskeppen, med tanke på när filmen är gjord. Såg även uppföljaren The Empire Strikes back, som inte nådde upp till ettans nivå men fortfarande sevärd.
![]()
Det är svårt att sätta ett betyg, så därför låter jag bli.
Tob skrev:Jedins Återkomst är bra mycket bättre.
Tob skrev:Ahh, Star Wars temat, var det lyckat? Mycket folk?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare