Xanahti skrev:Det är Tunt med bra serier just nu.
Xanahti skrev:Det är Tunt med bra serier just nu.
Nyx skrev:Håller med Nea om att det går många bra serier nu. Har dock aldrig sett Lost. Var och när går den?
Nyx skrev:Bästa genom tiderna:
1. Xena
2. Buffy (sorry men jag upptäckte Xena långt tidigare och fantasy är min grej)
3. Robin of Sherwood (första serien alltså med Michael Praed)
4. Blackadder
5. Den sjungande detektiven
RalfiParpa skrev:1. Buffy the Vampire Slayer.
2. Family Guy.
3. Oz.
4. Simpsons och Futurama får dela på platsen eftersom jag aldrig kan avgöra vilken serie som är bäst.
5. Spawn (den animerade serien som aldrig visats på svensk tv, hur jävla bra som helst. Fångar serietidningens stämning perfekt).
Off skrev:Första listan:
Era 5 bästa serier genom tiderna.
Andra listan:
Era 5 bästa serier som går på tv just nu.
Illyria skrev:Fem bästa serier som går på tv nu - i bokstavsordning:
Alias
Carnivàle
Dead like me
Lost
Six feet under / The O.C. (kan inte bestämma mig)
Räknar t ex inte Buffy som något som går på tv längre, då den är nerlagd och även att s7 (nästan) har visats klart även här i Sverige.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Illyria skrev:Fem bästa serier som går på tv nu - i bokstavsordning:
Alias
Carnivàle
Dead like me
Lost
Räknar t ex inte Buffy som något som går på tv längre, då den är nerlagd och även att s7 (nästan) har visats klart även här i Sverige.
Vänta nu... Lost går väl inte på svensk TV? Och Carnivale?
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag vet inte så mycket vad som går på TV, men det får blir följande:
1. Angel
2. Buffy
3. Gilmore Girls
4. Frasier
5. Friends
Mönsterstudenten Thomas skrev:Vänta nu... Lost går väl inte på svensk TV? Och Carnivale?
Mönsterstudenten Thomas skrev:Vänta nu... Lost går väl inte på svensk TV? Och Carnivale?
Illyria skrev:Fem bästa serier som går på tv nu - i bokstavsordning:
Alias
Carnivàle
Dead like me
Lost
Tob skrev:Illyria skrev:Fem bästa serier som går på tv nu - i bokstavsordning:
Alias
Carnivàle
Dead like me
Lost
Illyria: Du var den första människa på det här forumet som öppet har talat om att dem tycker om Alias, förutom mig. Har fått en känsla av att det är en riktig hata serie här. Längtar till januari då S4 drar igång.
CiX skrev:Bästa genom tiderna:2
3
4
5
Bäst just nu:1
2
3
4
5
lista kommer inom ngra minuter....fel knapp cix... fel knapp...
Off skrev:När jag ställde frågan tänkte jag på saker som produceras och visas i USA nu. Jag tänkte inte på att att vi kanske är en minoritet som laddar hem
Tob skrev:Illyria: Du var den första människa på det här forumet som öppet har talat om att dem tycker om Alias, förutom mig. Har fått en känsla av att det är en riktig hata serie här. Längtar till januari då S4 drar igång.
Tob skrev:Illyria: Du var den första människa på det här forumet som öppet har talat om att dem tycker om Alias, förutom mig. Har fått en känsla av att det är en riktig hata serie här. Längtar till januari då S4 drar igång.
Off skrev:Thomas:
Du kan inte ha sett Dead Like Me och Arrested Development?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare