Big up poser! (nej det är inte pinsamt att min 2 år yngre bror har mer pengar än mig

yazze skrev:Ja kan väll säja för att kanske muntra upp er att min store bror har mer pengar än mig, plus sambo, och bor ihop med henne, och ja har ingadera av de
Ai skrev:yazze skrev:Ja kan väll säja för att kanske muntra upp er att min store bror har mer pengar än mig, plus sambo, och bor ihop med henne, och ja har ingadera av de
Du kan ju alltid flytta in med dom så bor du ju också med henne.
yazze skrev:[...] bror har mer pengar än mig, plus sambo, och bor ihop med henne, och ja har ingadera av de [...]
Ai skrev:Jag bara MÅSTE!yazze skrev:[...] bror har mer pengar än mig, plus sambo, och bor ihop med henne, och ja har ingadera av de [...]
Varenda gång jag tänker på den meningen vill jag bara skratta högt och krama yazze!!
Om han inte bodde med henne - är hon då sambo? Och kan man bo med sin respektive utan att det blir en sambo av denne/denna?
RalfiParpa skrev:Bara 11 dagar kvar nu, värre nedräkning än det var till år 2000.
Ai skrev:Min karl låter som om vi har en hönsfarm och efterblivna kusiner som spelar banjo...
noike skrev:RalfiParpa skrev:Bara 11 dagar kvar nu, värre nedräkning än det var till år 2000.
11 dagar?! Jaha, till super-Båffi-boxen. Ingenting att vara otålig över. Serentiy i april däremot. Fucking april.
RalfiParpa skrev:noike skrev:RalfiParpa skrev:Bara 11 dagar kvar nu, värre nedräkning än det var till år 2000.
11 dagar?! Jaha, till super-Båffi-boxen. Ingenting att vara otålig över. Serentiy i april däremot. Fucking april.
Ahem. Episod III i maj. Fucking maj.
Off skrev:RalfiParpa skrev:noike skrev:RalfiParpa skrev:Bara 11 dagar kvar nu, värre nedräkning än det var till år 2000.
Har du sett I och II?
RalfiParpa skrev:noike skrev:11 dagar?! Jaha, till super-Båffi-boxen. Ingenting att vara otålig över. Serentiy i april däremot. Fucking april.
Zaxx skrev:Off skrev:RalfiParpa skrev:noike skrev:RalfiParpa skrev:Bara 11 dagar kvar nu, värre nedräkning än det var till år 2000.
Har du sett I och II?
Off: skulle du inte vara tyst om detdär? Finns ju folk som gillar ep, II
Ai skrev:Jag och min kille har varit tillsammans längre än vissa människor här på forumet levt (från och till sen 1986) och vi är inte gifta.
Min karl låter som om vi har en hönsfarm och efterblivna kusiner som spelar banjo...
EDIT: Åh! Javisstja. *kramar yazze*
yazze skrev:Och föresten hur ofta använder man ordet särbo i svenska (ursäkta om ja är oförskämd) men de låter faktist så om den man ihop är lite "skadad".
Langtry skrev:Själv så är jag gigantisk särbo, han bor i Karlstad och det är en rejäl bit bort från Luleå.
Langtry skrev:yazze skrev:Och föresten hur ofta använder man ordet särbo i svenska (ursäkta om ja är oförskämd) men de låter faktist så om den man ihop är lite "skadad".
Särbo används nog mest av folk som börjar bli 25+ och man är tillsammans med någon men inte bor ihop...Det är kanske alternativ till kille/karl/pojkvän-problemet (förutsatt att man inte bor ihop då förståss).
Själv så är jag gigantisk särbo, han bor i Karlstad och det är en rejäl bit bort från Luleå.
Langtry skrev:RalfiParpa skrev:Luleå? Ay caramba, trodde jag representerade norrland ensam här.
Go Norrbotten!
Tror jag är den BF:are som bor längst norrut.
caffeineaddict skrev:Lite bättre bild från Amazon. Fortfarande inte hi-res, men ett steg i taget...
*dregglar på tangentbordet*
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare