yazze skrev:i själv de nummret på framsidan de man använder?
yazze skrev:de står 2st siffer kobinationer där vilka 3 sista sifror i vilken av dom :S de står inte vilken som är säkerhets kod...
yazze skrev:På mitt Visa-kort (pappas) är de så att på backsidan är de 2st serier den en är så att 4+3 och den andra sitter alla sifror ihop 9st.
Och på framsidan är de 1 serie med 4st grupper med 4 i varje.
På mitt Visa-kort (pappas) är de så att på backsidan är de 2st serier den en är så att 4+3 och den andra sitter alla sifror ihop 9st.
yazze skrev:På mitt Visa-kort (pappas) är de så att på backsidan är de 2st serier den en är så att 4+3 och den andra sitter alla sifror ihop 9st.
Tinwiel skrev:Shiiiiit, vilken beslutsångest jag har... vill så gärna ha den boxen å jag har ju inte köpt några dvder än så det skulle ju passa bra... Men det är mycket pengar just nu, och dessutom bara svenska subtitles till s 4, 5 & 6. Inte för att jag har nåt emot engelska såna men det skulle kännas bättre att både ha svenska och engelska som alternativ som det är på dom diskar som släpps den 24 nov (alltså säsongerna var för sig). Sen får man ju inte se hur varje dvd-omslag ser ut, utan det är bara en bild på själva boxen, visst kan man ta ut varje osv, för ibland åker jag hem till hemstaden och stannar där nån månad, men jag kan ju inte ta med mig en hel box varje gång osv... Så då har jag bestämt mig för att inte köpa boxen... men det är ju ett häfte med episode-guide och allt, det vill jag ju också ha.... Hmf... Sömnlösa nätter...
MTL skrev:Kan någon vänlig själ säga mig följande saker;
Vilken region är det?
Varför är bara säsong 4,5,6 sv textad?
Är det mkt extramaterial?
Är det värt pengarna?
yazze skrev:Jo de var en bra idé, men hur ska första personen veta om han har pengar
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]