caffeineaddict skrev:Och, som vanligt, Mason. När han stjäl godis från barn med hjälp av Rolling Stones-trivia... hade jag bara lyckats med mina försök att minska mina moraliska och etiska känslor till noll skulle jag förhoppningsvis vara som Mason.
Zaxx skrev:Vet vi när S3 börjar ? HALLÅ!. SNÄLLA NÅGON!!!
Nea skrev:Lite tankar såhär efter att ha sett första avsnittet av säsong 2:
2x01
- Har de förresten övergett det där ändrade utseendet på alla Reapers? Verkar nästan så. Smått förvirrande.
Zaxx skrev:Nea skrev:Lite tankar såhär efter att ha sett första avsnittet av säsong 2:
2x01
- Har de förresten övergett det där ändrade utseendet på alla Reapers? Verkar nästan så. Smått förvirrande.
Se vidare i säsongen så får du svar på dina frågor Nea! S2 tar serien LÅNGT över sin standard i S1.
Illyria skrev:Angående reapers: Det där med fingret var nog det värsta vi sett hittills dock, tydligen så behöver hon bara sätta tillbaka fingret igen (som jag förstått det).
Illyria skrev:Ändrat useendet på reapers, på vilket sätt?
Nea skrev:Som gaspode sa, så använde dem ju en annan skådespelerska till att spela George's "alternativa" utseende, men hon har ju inte dykt upp på länge så det kändes som om de hade slopat den ideén, vilket känns något skumt. Men jag litar på Zaxx när han säger att det får sin förklaring.
Off skrev:Jag tycker hela s02 är ett stort mästerverk så jag kan faktiskt inte säga om det är bättre eller sämre. Gillade du inte första delen, hur det nu kan gå till, så tror jag inte du kommer gilla resten heller.
poser skrev:Det känns som du inte förstår serien
Illyria skrev:LWes: men du säger att ingenting händer, vilket det visst gör, och när du beskriver serien känns det (som jag har skrivit innan) som att vi inte ser på samma serie. Det handlar inte om hur mycket du gillar något utan hur du tolkar det du ser.
LWes skrev:Det betyder inte att den personen inte förstod dom säsongerna.
Det betyder bara att den personen är dum i huvudet.
Vad det hade med detta att göra vet jag inte.
AKS skrev:Detta handlar inte om DLM specifikt:
Kan man inte förstå saker utan att tycka om dem? Jag tror jag förstår ex Harlequin-böcker, men jag tycker inte om dem. Jag kan dock inse vilka konventioner det är som gör att andra tycker om böckerna.
Am I making any sense?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare