Vet själv att jag tycker att Joyce på soffan förmodligen är det läskigaste ögonblicket i hela serien.
Tobbe_E skrev:Buffys del är kanske den del som känns svagast.
Tobbe_E skrev:Helt klart det bästa avsnittet i säsong 7.
latarmig skrev:Vad sägs då om den här hypotetiska utvecklingen?
Spoiler 7x10 och framåt
Cassie som potential och Willows nya flickvän istället för Kennedy. Det hade blivit möjligt om Tara återkommit i det här avsnittet, och någon annan skådis dött i "Help". Jag tror det hade varit riktigt kul att se Cassie som potential, och kanske hade inte denna hord av flickor varit lika irriterande om hon varit en av dem (det verkar vara reaktionen hos de flesta när de ser säsongen första gången, medan alla är mer förlåtande mot tjejerna när de ser om säsongen). Dessutom tror jag att hon och Willow kunnat bli ett sött par, om de inte är för lika. Kanske är det också för stor åldersskillnad på dem, men sådant brukar man kunna radera bort rätt effektivt (ålderskillnaden mellan scoobisarna är ju enorm)
CheeseGuy skrev:Folk i allmänhet brukar inte göra det...
CheeseGuy skrev:Eisa skrev:Cheeseguy; varför är det underligt att Dawn pratade med sig själv?
Folk i allmänhet brukar inte göra det...
noike skrev:CheeseGuy skrev:Folk i allmänhet brukar inte göra det...
Du skojar? Är det bara jag då alltså?
Eisa skrev:men the big bad rörde ju om i hela rummet, är han verkligen kapabel till det då han inte kan ta fysisk form? om han inte kan röra vid en människa, hur kan han då röra vid till exempel en soffa??
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare