Dawn´s förkrossade lilla utrop precis innan hon slänger igen dörren i ansiktet på Buffy, som 'hjälpsamt' kommit med kommentaren:
"From what you said, I´m pretty sure he already noticed you. What with the falling and the-..." *pang, dörren rakt i ansiktet*
Dawn-dansen då gänget, och särskilt då Xander, desperat önskar att de inte sagt det de precis sagt. "Oh! No. Daddy - no! I wasn´t... When I was looking, I wasn´t... Oh, God."
Anya´s och Willow´s gräl över vem av dem som älskar R.J mest:
Willow: But you don´t even know him!
Anya: Yes, I do! I looked into him and I saw his soul!
Willow: He was walking away! So unless his soul is in his ass...
Anya: A.J is my best friend and dearest darling.
Willow: It´s R.J and what you were picking up on was his deep caring and devotion to me.
samt:
Anya: I´d kill for him!
Willow: You´d kill for a chocolate bar!
Sättet Alyson Hannigan levererar den repliken är verkligen helt underbart.
Och jag avgudar Xander´s praktiska inställning när han frågar Willow hur de andra har tänkt imponera på R.J och hon svarar:
"Well, Buffy´s gonna kill Principal Wood--"
"Fine! Okay! Let´s start there!!

Vilket ju leder till den där underbara 'rocket launcher'-scenen där jag får skrattkramper av både Spike´s, smått liknande, serietidnings-attack mot Buffy, hennes reaktion till det och Wood när han tittar upp efter ett tag, bara för att sen konstatera att ingen är där.
Jag tycker alla är i komedisk högform i det här avsnittet och därför bryr jag mig inte om att storyn i sig är något tunn. Jag har riktigt kul åt alltihop.