Overidentify much?
ANGELUS/GRACE: I just want you to be able to have some kind of normal life. We can never have that, don't you see?
BUFFY/JAMES: I don't give a DAMN about a normal life!
SPIKE: Oh, I will. Sooner than you think.
CORDELIA: I shall TOTALLY confront and expel all evil!
WILLOW: Xander, what happened? Did Cordelia win another round in the broom closet?
XANDER: You're just a big bucket of funny, Will. I'll have you know I was just accosted by some kind of, um, locker monster.
GILES: Loch Ness Monster?
SNYDER: People can be coerced, Summers. I'm no stranger to conspiracy. I saw JFK. I'm a truth seeker. I've got a missing gun and two confused kids on my hands. Pieces of the puzzle. And I'm gonna look at all the pieces carefully and rationally, and I'm gonna keep looking until I know exactly how this is all your fault.
Ai skrev:Jag vill bara passa på just nu och påpeka hur bortskämda vi är just nu som har två stycken som ser serien för första gången och skriver om den samtidigt!
Slabbig babypuss från mig och Zoë till fripp21 och Bender! You rule my world!!
Bender skrev:Ai> Tack tack!En Zoë-puss går inte av för hackor..
Binchy> Allergisk tyvärr!Men med lite Zyrlex i kroppen så!
Ai skrev:Jag vill bara passa på just nu och påpeka hur bortskämda vi är just nu som har två stycken som ser serien för första gången och skriver om den samtidigt!
Binchy skrev:Ai skrev:Jag vill bara passa på just nu och påpeka hur bortskämda vi är just nu som har två stycken som ser serien för första gången och skriver om den samtidigt!
Word!!
Ont om babypussar härifrån dock. En katt-nos-gnidning, duger det?
Binchy skrev:Bender skrev:Ai> Tack tack!En Zoë-puss går inte av för hackor..
Binchy> Allergisk tyvärr!Men med lite Zyrlex i kroppen så!
Äsch, det är ju virtuella nosgnidningar... No problemo.
fripp21 skrev:Binchy skrev:Ai skrev:Jag vill bara passa på just nu och påpeka hur bortskämda vi är just nu som har två stycken som ser serien för första gången och skriver om den samtidigt!
Word!!
Betyder det kall och blöt?
Binchy skrev:fripp21 skrev:Binchy skrev:Ai skrev:Jag vill bara passa på just nu och påpeka hur bortskämda vi är just nu som har två stycken som ser serien för första gången och skriver om den samtidigt!
Word!!
Betyder det kall och blöt?
Neej, torrt och svalt och lite pälsigt.
XANDER: I'll have you know I was just accosted by some kind of, um, locker monster.
GILES (entusiastisk): Loch Ness Monster?
BUFFY: 'Locker' monster is what he said.
CORDELIA: Are you crazy? I saw that movie! Even the priest died!
BUFFY: No. James destroyed the one person he loved the most in a moment of blind passion. And that's not something you forgive. No matter why he did what he did. And no matter if he knows now that it was wrong and selfish and stupid, it is just something he's gonna have to live with.
A bear skrev:Jag fortsätter envist att hävda att det här är ett riktigt kanonavsnitt, om än inte riktigt i klass med "Innocence", "Passion" och "Becoming".
Capt. Peroxide skrev:För övrigt undrar jag lite hur Willow kunde hitta någonting i Jennys dator. Brände inte Angelus upp den?
Xander: I'll have you know I was just accosted by some kind of, um, locker monster.
Giles: Loch Ness Monster?
noike skrev:Capt. Peroxide skrev:För övrigt undrar jag lite hur Willow kunde hitta någonting i Jennys dator. Brände inte Angelus upp den?
Hon hade säkert en hemdator också. Allt kan inte ha funnits på jobbet.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare