AKS skrev: Det jag kände av smärta o dyl var helt beroende på medkänsla med Wes och Angel och de andra och hade inget med Fred att göra.
.
Jhonny skrev:Bloody hell.
Flisa skrev:Jag är helt tagen. Till skillnad från många som skrivit här innan så är Fred verkligen en av mina favorit karaktärer. Har älskat henne sen första gången jag såg henne. Och att se henne och Wesley tillsammans nu de senaste avsnitten har varit så fint, äntligen. Men när människor är lyckliga på det där viset så borde man förstå att Joss har nånting i görningen.
Brukar oftast inte bli emotionellt engagerad på samma sätt med Ats som jag blivit av Btvs men det blev jag här. Wesley/Fred alldeles innan hon dör är så fint, hans ansiktsuttryck när han ser henne vridas i plågor vred verkligen till magen på mig. Så skoningslöst och jag älskar verkligen att jag inte är spoilad så att jag verkligen kan sitta och hoppas in i sista sekund.
Älskade verkligen allas tveklösa engagemang i Fred, det var längesen man såg dem alla så utan tvekan.
Skulle nog kunna säga mera men min är för uppslukad av att saknar Fred..
EDIT: var bara tvungen att lägga till att scenen då Fred sjunger och Lorne vänder sig om är klockren
Flisa skrev:Jag är helt tagen. Till skillnad från många som skrivit här innan så är Fred verkligen en av mina favorit karaktärer. Har älskat henne sen första gången jag såg henne.
Tob skrev:Hoppas du fortsätter att kommentera i dem kommande avsnitt. Kan bli mycket intressant.
VelocityBoy skrev:Flisa skrev:Jag är helt tagen. Till skillnad från många som skrivit här innan så är Fred verkligen en av mina favorit karaktärer. Har älskat henne sen första gången jag såg henne.
Jag håller med... för min del var hon hjärtat i AI, stackars lilla Fred
Minsc_and_Boo skrev:Lite metaforiskt också. Den uråldriga grottvarelsen (Illyria) vinner över astronauten (Tekniska Fred).
I love you like pancakes
I'm right there with you!Fuck the world
Spike:No. Not this girl. Not this day
Lorne:And here's one more thing: Winifred Burkle once told me after a sinful amount of Chinese food, and in lieu of absolutely nothing, "I think a lot of people would choose to be green. Your shade, if they had the choice." If I hear one note, one quarternote, that tells me you had any involvement, these two won't even have time to kill you.
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]