Johannah skrev:Jag tyckte faktiskt illa om avsnittet när jag såg det för första gången. RIKTIGT illa. Men nu, jag älskar det. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Finns det någonting bra att säga? Från störtlöjligt till asbra.
Johannah skrev:Giles är verkligen bäst. Jag ska gifta mig med honom. En lite äldre man si så därSynd att han har fru (?) och barn.
Johannah skrev:Giles är verkligen bäst. Jag ska gifta mig med honom. En lite äldre man si så där
Tob skrev:Äntligen någon som inte skulle föredra Spike
Langtry skrev:Buffybot Wannabee, du är ganska rätt sent ute. Vi är flera damer på forumet som redan slagits om Spike. Vet dock inte vem som gick segrande ur striden...
Jag säger att det var jag
Dai skrev:Bara en sak som jag reagerade på. Vet inte om detta nämnts förut (tråden har över 300 poster och jag orkade inte läsa igenom alla) men är det någon annan som tänkt på att Xander, som var ansvarig för att frammana sångdemonen, inte direkt verkade ha dåligt samvete för alla människorna som blev självantända på grund av det. Jag menar, om jag själv råkade göra något liknande, vilket resulterade i andra människors död, hade jag haft väldigt svårt att förlåta mig själv. Men i avsnittet skämtas det bara bort ("Does this mean that I will have to be your queen now?") och följs inte upp.
Dai skrev:Bara en sak som jag reagerade på. Vet inte om detta nämnts förut (tråden har över 300 poster och jag orkade inte läsa igenom alla) men är det någon annan som tänkt på att Xander, som var ansvarig för att frammana sångdemonen, inte direkt verkade ha dåligt samvete för alla människorna som blev självantända på grund av det. Jag menar, om jag själv råkade göra något liknande, vilket resulterade i andra människors död, hade jag haft väldigt svårt att förlåta mig själv. Men i avsnittet skämtas det bara bort ("Does this mean that I will have to be your queen now?") och följs inte upp.
Xanahti skrev:Som i R.I.P, där är det en begravning mitt i natten. Jag har aldrig hört talas om något liknande, men det är klart, man vet aldrig. De var väl tvungna att anpassa Scenen efter Spike, även om det är ett minus.
Jag tycker det var fel att Xander var orsaken till att Sweet dök upp, som in redan sagt så borde det inte skämtas bort i så fall. Jag tycker det skulle varit troligare om "The trio" legat bakom det där.
Jag bestämmer mig för att låtsas som om det är så.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare