et är nästan att jag börjar ändra mig angående Tara.
Nästan.
Join us. We have comfy chairs on our side.

latarmig skrev:Det där var ett urbota dumt resonemang. Jag ger inte mycket för de där redemptionisterna.
Ai skrev:Sättet Spike får själen. Inte att han får den, det är jag helt OK med. Men
Spoiler s. 7 BtVS och s. 5 AtS
Jag får inte ihop Spikes agerande i grottan och hans övertygande om att han slagits för själen. Att det var därför han for till Afrika. Efter vad jag har förstått så fick inte James ihop det riktigt heller...
CheeseGuy skrev:Stämmer det verkligen att JM trodde att Spike ville bli av med chippet?
Shetani skrev:Nightcrawler skrev:
Okej, då är det bara 22 avsnitt kvar...Om drygt 4 veckor är Kanal 5 klara med Buffy
Where do we go from there..?
=P
Dai skrev:För att lura publiken, behövde man kanske först lura JM.
Ogillar:
Dawn och Buffyscenen i Hålet. Funkade väl fram till att det blev det gamla vanliga uttjatade. Dawn är sur. Buffy försäkrar att hon vill leva. Dom kramas. Börjar bli lite väl tradigt. Var dom 'korta' i avsnittet och kände att dom kunde väl klippa ihop en fyra fem olika D/B scener som redan visats och tejpa ihop en scen för att fylla ut tid?
Sen den ohyggligt fåniga klättringen upp ur Hålet och vandringen ut i solen mot 'framtiden'.... urrk...
noike skrev:Ai: de -- manusförfattarna -- tyckte att Buffy behövde krypa upp ur sin grav igen. Dels för att komma över hela saken och dels för att binda ihop säsongen.
Shetani skrev:Nightcrawler skrev:Okej, då är det bara 22 avsnitt kvar...Om drygt 4 veckor är Kanal 5 klara med Buffy
Where do we go from there..?
=P
Noggster skrev:Spoiler Angel season 2
Spikes trial borde vart mer som den i angel när angel vill rädda darla
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare