Mackan skrev:Enda anledningen till att inte sätta toppbetyg här är att kommande avsnitt är ännu bättre.
Mackan skrev:Och på tal om slutscener, nästa avsnitt (Two To Go) har en av de bästa slutscenerna i hela serien...
latarmig skrev:Mackan skrev:Enda anledningen till att inte sätta toppbetyg här är att kommande avsnitt är ännu bättre.
Fusk! Är det bra så är det. :-))
latarmig skrev:Mackan skrev:Och på tal om slutscener, nästa avsnitt (Two To Go) har en av de bästa slutscenerna i hela serien...
Är inte detta lite spoiligt, vill man veta det som förstagångstittare?
caffeineaddict skrev:Lipton: Det här var ingen säsongsavslutning? Eller menar du den som kommer snart? Jag har inte koll på om du ser om serien på Kanal 5, eller om du ser den för första gången.
caffeineaddict skrev:Lipton: Det här var ingen säsongsavslutning? Eller menar du den som kommer snart? Jag har inte koll på om du ser om serien på Kanal 5, eller om du ser den för första gången.
Lipton skrev:Nästan den bästa säsongsavslutningen hittills, det skulle vara s.2 då som är bättre.
Lipton skrev:Nästan den bästa säsongsavslutningen hittills, det skulle vara s.2 då som är bättre.
Mackan skrev:latarmig skrev:Mackan skrev:Och på tal om slutscener, nästa avsnitt (Two To Go) har en av de bästa slutscenerna i hela serien...
Är inte detta lite spoiligt, vill man veta det som förstagångstittare?
Nja, jag har ju inte sagt VAD som händer.... Och bara för att jag gillar slutscenen behöver ju inte någon annan göra det
Sparvid skrev:frågade en ospoilad kompis mellan eftermiddags- och nattsändningen om vad hon trodde hände med Warren, "Hon bröt väl nacken på honom, eller?"
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare