Och ja, jag ogillar vissa spelare relativt till de andra, men tycker också att de är assholes på helt andra sätt än i vanliga realityserier, de är så milda och fina allihop. <3
AKS skrev:Absolut medhåll om det du skriver under spoilermarkeringen. Crushade lite på Brandon...
sfinx skrev:Nu har vi sett sista avsnittet av Park and recreation. Värsta fina serien.
AKS skrev:sfinx skrev:Nu har vi sett sista avsnittet av Park and recreation. Värsta fina serien.
Ser fram emot att se sista säsongen som vi sparat på hög! Den är så fin, denna serie. Efter "Six Feet Under" (vi är i mitten av S3) så blir det Parks & Rec för oss.
Rombat skrev:Z Nation. För dig som inte orkar med allt gnäll och att inget någonsin händer i TWD.
Har oxå sett typ 5 avsnitt och tycker den är vääääääldigt långsam. Händer ju ingenting.Noam skrev:Ingen som kollar på The Leftovers?
Riktigt weird serie, 5 avsnitt in och jag fattar ingenting.
The Ankh skrev:Rombat skrev:Z Nation. För dig som inte orkar med allt gnäll och att inget någonsin händer i TWD.
Är den bra? Jag ÄLSKAR TWD.
avskräcka lite av att IMBD-ratingen för Z Nation vara är 6.2 jämfört med TWDs 8.7...
AKS skrev:Tur att det inte var MYCKET GG-stämning - då skulle jag inte vara intresserad.Iofs får namnet "Liv Moore" mig att vilja spy så käckt som det är...
Ska nog ge en chans! Kalle hänger inte med den här svängen, men han kanske får ångra sig som med Orphan Black.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare