Spuffy skrev:HeY och Glory och alla andra också för den delen: Teen Wolf!
Hihi, kom precis in här för att se om någon av er sett Teen Wolf. Jag har hört så mycket bra om den på annat håll, mycket i samband med ComicCon, så nu har jag precis sett 1x01-02.

Har allvarlig The Vampire Diaries-abstinens och var ute efter något liknande. Såg några avsnitt av The Secret Circle först och blev väldigt oimponerad av den serien (även om jag har hört att den blir bättre i andra halvan av säsongen) (och vad är det med Gale Harold, kunde han inte ha gjort sin roll i TSC mer Brian Kinneyig?! Zzz...).
Jag hade fått för mig att Teen Wolf också var en CW-serie, så jag blev väldigt glatt överraskad när jag såg MTV-loggan i piloten! De är ju inte lika begränsade och har lite mer edge på sina serier (även om jag har blivit besatt av TVD). Kan tänka mig att det är positivt med de korta MTV-säsongerna också, så det inte blir några filler-avsnitt.
Vissa delar av 1x01-02 var riktigt dåliga;
Scott har varit frustrerande korkad ibland och vissa scener är helt ologiska, som när Allison följde efter Scott in i killarnas omklädningsrum och smög omkring rädd där i mörkret, öh... och om jag var Allison skulle jag nog få väldigt starka psykopatvibbar av Scotts beteende! Men överlag tycker jag det har börjat bra och jag har definitivt fastnat efter två avsnitt.
Gillar framför allt Stiles och Derek (trots att han mest stått och stirrat på folk än så länge), och Jackson har bra potential! Ooh, och lacrosse-tränaren är hysteriskt bra..! Hoppas verkligen att tjejerna blir bättre, nu är de bara tjejigt tjejiga. Om resten av serien är så bra som det sägs så ska det bli riiiktigt kul att maratonse den!