Matt skrev:Don't Trust the B in apartment 23 då?
Tinwiel skrev:Matt skrev:Girls verkar bra.
Girls första avsnitt var extremt pinsamt med skämsiga karaktärer. Men ja, det kan ju bli bättre... jag ger det några avsnitt till...
caffeineaddict skrev:Har sett en halv säsong Justified och måste säga att jag gillar skarpt. Vid första anblick kan den tyckas vara en case-of-the-week, men varenda avsnitt har haft det gemensamt att nästan ingen vikt läggs på själva crime-ploten utan de alla veka standardhistorier. Men det verkar nästan vara poängen (hur många criminal masterminds kan det finnas i en hillbilly town liksom) för all vikt läggs på karaktärsarbete och dialogen. Och där är serien top notch.
gaspode skrev:Och dessutom har de fått förnyat!
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:Och dessutom har de fått förnyat!
Say what?!![]()
Tinwiel skrev:Matt skrev:Girls verkar bra.
Girls första avsnitt var extremt pinsamt med skämsiga karaktärer. Men ja, det kan ju bli bättre... jag ger det några avsnitt till...
caffeineaddict skrev:
Uppföljning av slaget "we laugh so we don't cry": NBC skickar ut färdiga svar till cast-medlemmarna på alla de här "jobbiga" frågorna de kommer få om Harmons avskedande
Som så många har sagt redan: hoppas de använder svaren, men läser de stelt som om de vore del av ett hostage drama.
AKS skrev:Har nu sett hela första säsongen av Girls och jag gillar den rejält! Den har nåt avsnitt här eller där som trampar vatten, men överlag en mycket underhållande dramakomedi. Läser nyss en hundra mil lång intervju med Lena Dunham och Jenni Konner(sp?) och de nämnde att Robyns "Dancing on My Own" hade laddats ned "a billion times" efter att den var med i serien. Jag kan förstå det för den användes på ett väldigt bra sätt där i början av säsongen.
Kommer definitivt att se säsong 2!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare