caffeineaddict skrev:var The Expendables något att ha till slut?
caffeineaddict skrev:caffeineaddict skrev:var The Expendables något att ha till slut?
Nu har jag sett den och jag ställer mig typ fortfarande samma fråga. Men visst, det var kul. Bättre än den där Dolph-filmen vi såg i Ryssby där han var världens hårdaste trummis. 2,5 / 5.
caffeineaddict skrev:The Avengers var ju riktigt rolig. Det kan inte bli så bra som Serenity, för hur mysig han än är så bryr jag mig inte hälften så mycket om Tony Stark som jag gör om Mal Reynolds, men överlag var det där djupt fungerande och härlig biounderhållning. Men 3D ger mig huvudvärk. Det är bara en personlig reflektion som jag inte tänker göra om till en attack på hela tekniken. Men, aj.
4 av 5, nonetheless.
(edit) Jo, förresten, största överraskningen som jag ALDRIG hade trott om ni jämför Kalle som inte sett en Marvel-film för ett par år sen med Kalle som sett ALLA Marvel-filmer idag. Thor är min favorit. Allvarligt talat. Det hade jag jävlar i mig aldrig trott, men Hemsworth OWNS THAT SHIT! Både i sin egen film och i Avengers. (/edit)
Rombat skrev:Jag gillade Avengers riktig mycket.
Den lååååånga action-sekvensen var helt makalöst snygg.
Och för er som undrar så var snubben efteråt Thanos the Titan.Länk som inte spoilar
Om ni inte håller pekaren över den, men gör inte det DÅ!
caffeineaddict skrev:Visst, de allra flesta Marvelfilmer får bra recensioner, och 25 recensioner är inte så mycket egentligen, men 24 av 25 recensioner för The Avengers är positiva än så länge.
lilith skrev:Nej, jag älskar 3D! Visst, jag får ont i huvudet, men det är ju så pretty!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]