Matt skrev:Ni kommer inte tro mig!
Det här är jävligt pinsamt, jag var aspackad och gjorde verkligen ett fån av mig själv. Egentligen borde jag aldrig berätta det här för någon.
Men på Buffyforum kan man väl berätta vad som helst?
Jag var jättefull. Jag hade promenerat hela dagen i strålande solsken från Earls Court till Camden Town. Det borde kanske ta två timmar men det tog sex då jag stannat på många trevliga pubar för att fylla på vätskebalansen. Väl i Camden spenderade jag kvällen på Brewdogs bar.
På vägen hem åkte jag fel med tunnelbanan och när jag blivit tvungen att vända och gå tillbaka genom en av alla långa korridorer mötte jag en strålande vacker tjej med de mest fantastiska ögon. Jag kände verkligen igen henne och hälsade glatt.
- Hi!
Hon hälsade lika glatt tillbaka med den mest charmerande engelska dialekten.
- Hello!
När hon passerat mig förstod jag vem hon var och utbrast
- I love you!
Hon vände sig om och såg något misstroget på mig, men hon log. Jag ville få fram något mer men i min fylla och totala förvirring fick jag bara fram samma sak igen.
- I love you!
Det blev tyst.
- You're her! sa jag. I love you!
- Ok?
- You're her, aren't you? Oh my god. You're her!
- Who do you think I am?
- You're her! I love you!
- Ok? Hon stod kvar fastän jag var uppenbart packad och creepy måste hon blivit lite smickrad av att bli igenkänd.
- You are so great. I love you! Mitt ordförråd svek mig verkligen. Jag hade hamnat i repeat.
- I don't know who you think I am.
- But, you're her! From that tv-series. Misfits! You're Alisha! I love you!
- Well, I am her.
- This is amazing. I love that show! I fucking love you!
- Well, thank you.
Jag förstod att jag måste ha verkat helt galen. Jag skämdes och ville sjunka genom betonggolvet. Jag lämnade "Alisha" efter att ha önskat henne en trevlig kväll och ännu en gång talat om för henne att jag älskade henne.
Glorificus skrev:Jag håller på att maraton-se två serier nu i dagarna (d.v.s. veckorna eftersom det finns några säsonger), Fringe och Pretty Little Liars. Båda har gett mig "varför har jag inte tagit tag i att se de här förut, det är ju precis såna serier som jag gillar!"-känsla. Galna vetenskapsmän och tonårsintriger med hög kvalitet på produktionerna.
HeY följer kanske PLL? Jag har bara sett halva första säsongen än så länge men är helt fast.
HeY skrev:Jag har tänkt kolla in MTVs nya hit I just Want My Pants Back också. Awkward var ju en riktig hit, så jag hoppas på en här också - verkligen ganska rolig från previews iaf. Kanske något även för dig Glory
caffeineaddict skrev:The Newsroom ser ut PRECIS som vad man har väntat sig.
M.a.o. väldigt Sorkin och att döma av detta gissningsvis väldigt bra. För oss som gillar Sorkin. Jag antar att det inte finns så mycket anledning för er icke-Sorkins att bry sig åt vare sig ena eller andra hållet. Det är liksom inget som är nytt här förutom ett "fuck" för den som sett... de tre tidigare serierna.
M.a.o. väldigt Sorkin och att döma av detta gissningsvis väldigt bra. För oss som gillar Sorkin. Jag antar att det inte finns så mycket anledning för er icke-Sorkins att bry sig åt vare sig ena eller andra hållet. Det är liksom inget som är nytt här förutom ett "fuck" för den som sett... de tre tidigare serierna.
Glorificus skrev:Jag håller på att maraton-se två serier nu i dagarna (d.v.s. veckorna eftersom det finns några säsonger), Fringe och Pretty Little Liars. Båda har gett mig "varför har jag inte tagit tag i att se de här förut, det är ju precis såna serier som jag gillar!"-känsla. Galna vetenskapsmän och tonårsintriger med hög kvalitet på produktionerna.
HeY följer kanske PLL? Jag har bara sett halva första säsongen än så länge men är helt fast.
gaspode skrev:Finfint Cougar Town den här veckan, jag älskar Sarah Chalke lite, och det var kul att Ted fick vara med igen!
Scrubs-gagen på slutet var rätt kul den med
Matt skrev:Girls verkar bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]