Spuffy skrev:Alltså, jag är trög och hittar inte var jag kan välja att visa alla titlar... Hjälp?
caffeineaddict skrev:Det finns mer tid, åter igen: jag menade inte att stressa. Jag tänkte bara att alla som hade tänkt skicka kanske hade skickat och då hade jag kunnat sätta mig och jobba på turneringsschemat (vilket tar en liten stund och jag har inte tid i helgen). Tänkte inte på att ni satte er och tittade på filmer redan i det här stadiet. My bad.
Kolla på Game 54.
A bear skrev:Förresten, parades inte Serenity med Shortbus förra gången också?
A bear skrev:Och alla som vill rösta på Avatar måste se De ofrivilliga. Världen är vacker.
sjostrand skrev:Nej, måste jag titta på Avatar för att få rösta på De ofrivilliga...![]()
Men mest av allt ser jag fram emot när D.E.B.S. ska sparka rumpa med en av de sämsta filmer jag sett!
caffeineaddict skrev:Here we go then!
När vill ni sätta igång? Vill folk ha tid på sig att se film eller ska vi starta redan midnatt söndag-måndag? Annars kan man skjuta upp starten en vecka om det är flera av de tidiga filmerna som folk vill hinna se.
A bear skrev:sjostrand skrev:Men mest av allt ser jag fram emot när D.E.B.S. ska sparka rumpa med en av de sämsta filmer jag sett!
Hell yeah!
Rombat skrev:A bear skrev:sjostrand skrev:Men mest av allt ser jag fram emot när D.E.B.S. ska sparka rumpa med en av de sämsta filmer jag sett!
Hell yeah!
Ni är gamla gubbar som snart kommer att dö. Dålig smak har ni också.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare