gaspode skrev:är det bara jag eller har säsongen varit lite skakig? tyckte inte om 6x09 särskilt mycket, och har känt detsamma för vissa avsnitt tidigare under säsongen. Hon som spelade Jessica Glitter var dessutom riktigt dålig. Tycker de gott kunde dragit porr-grejen lite längre.
Matt skrev:gaspode skrev:är det bara jag eller har säsongen varit lite skakig? tyckte inte om 6x09 särskilt mycket, och har känt detsamma för vissa avsnitt tidigare under säsongen. Hon som spelade Jessica Glitter var dessutom riktigt dålig. Tycker de gott kunde dragit porr-grejen lite längre.
Är inte hon som spelade Glitter en fittkattsdocka?
Ja, hon var fruktansvärt dålig.Men det var ett okej avsnitt. Ett antal skratt.gaspode skrev:är det bara jag eller har säsongen varit lite skakig? tyckte inte om 6x09 särskilt mycket, och har känt detsamma för vissa avsnitt tidigare under säsongen. Hon som spelade Jessica Glitter var dessutom riktigt dålig. Tycker de gott kunde dragit porr-grejen lite längre.
gaspode skrev:åh, ibland är himym verkligen
(Förutom att jag tycker att de har pajat Barney.)
gaspode skrev: (spoiler 7x01-7x02) 4
Jag kommer inte ihåg något av den här Victoria, är vi glada att hon är tillbaka?
Rombat skrev:Jag gillade henne. Och jag minns henne.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare