AKS skrev:Då jag och Kalle var kattvakt hos mina föräldrar passade vi på att se Undeclared. För mig var det första gången. Jag tycker att serien börjar väldigt typiskt och ordinärt. Ungefär halvvägs vänder det och blir riktigt roligt, och visst är det synd att den lades ner efter så kort tid, men jag känner inte heller att jag kommer att sitta och längta efter den. Den var fin och rolig och ibland var den väldigt rolig, men det var ju ingen Freaks and Geeks direkt. Den nedläggningen var verkligen en skam.
Law & Order - The Complete Series, a 104-DVD collection
Sound and fury
21.15-22.45 Brasiliansk dramaserie i två delar från 2009. Del 2 av 2. När teaterregissören Oliveira oväntat dör, tvingas före detta skådespelaren Dante rycka in. Dante var med i Oliveiras uppsättning av Hamlet för sju år sen och spelade mot dåvarande flickvännen Elen. Allt slutade i katastrof och Dante flydde mitt under en föreställning. Nu återvänder han till samma scen och sätter upp Hamlet. I ensemblen finns fortfarande Elen. I rollerna: Felipe Camargo, Andrea Beltr o, Pedro Paulo Rangel, Dan Stulbach, Cecília Homem de Mello m.fl. 4:3-format Visas i SVT Play
noike skrev:Jo, men det beror på att det är spansk adaption av Slings and Arrows.
noike skrev:Enligt IMDB är det 12 avsnitt. Om de är lite kortare i längd så kanske det är tre avsnitt ihop.
Spuffy skrev:Awkward.Behövde precis en sån här serie.
HeY: det borde vara ngt för dig.
Ankipanki: för dig också.
Edit: är en High School-serie, med mer humor än vad de brukar ha. Hittills klart färre dåliga grejer också. Och kortare avsnitt. Jag gillar mycket!
noike skrev:Jo, men det beror på att det är spansk adaption av Slings and Arrows.
Spuffy skrev:Ja, den är perfa för dig också Glory! Fast HeY är den första man tänker på.HeY: om du kollar, berätta vad du tycker! Vore väldigt spännande om du skulle hata den när både jag och Glory tror det är en serie för dig.
HeY skrev:Såg första Awkard. Jag gillar't! ^^
A bear skrev:Såg igen Brass Eye som noike lånade ut till mig.
Oh. My. FSM.
Helt jävla briljant.
Nu måste jag leta upp Jam också.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]