Off skrev:Har sett Dracula 2000 men det var ganska länge sedan. Har för mig att jag tyckte den var ok.
Se hellre om den en gång till än att se Van Helsing
Har sett Dracula 2000 men det var ganska länge sedan. Har för mig att jag tyckte den var ok.
Off skrev:Near Dark sedd
En bra början men den segade dock ur på slutet. Tyckte historien om att försöka anpassa sig till vampyrlivet var annorlunda och ganska bra utförd men när det sedan blev standardsörja av det hela blev det ganska dåligt. Hur tusan kan en blodtransfusion vara skillnaden mellan en människa som måste dricka blod, hålla sig från solljus och som kan överleva kulor. Synd på en intressant idé
Bäst i säsongen dock, åtminstone bland standalonesen, är "Die Hand die Verletzt". Den är verkligen precis tokmysigt läskig. Ett av de absolut bästa X-Files-avsnitten. Fast å andra sidan handlar det inte om vampyrer.
Off skrev:Jag hade någon gång i mitt liv tänkt påbörja en vampyrfilmssamling så jag skulle behöva lite tips på vampyrfilmer.
Förslag förslag förslag!
caffeineaddict skrev:Just det ja, "3" är ju faktiskt helt okej. Såg om S2 bara för något år sedan och det är en av utstickarna. Bäst i säsongen dock, åtminstone bland standalonesen, är "Die Hand die Verletzt". Den är verkligen precis tokmysigt läskig. Ett av de absolut bästa X-Files-avsnitten. Fast å andra sidan handlar det inte om vampyrer.
BePatient skrev:Tinder skrev:Night Flier (1997)
Och sen när är the Night Flier en vampyr?
Xanahti skrev:Jag planerar dock att se Van Helsing, den verkar bra!
Koala skrev:Filmen med Aliyah (orka stava) är riktigt supermegadålig. hemskt att de får släppa den efter att hon kola vippen
.nfo skrev:Vampires terrorize a city in Norrbotten
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare