caffeineaddict skrev:HeY skrev:Jag tycker för övrigt att detta var ett utomordentligt sommarprojekt som introducerar uttråkade, (sommar)arbetslösa själar som jag som för mycket intressant film. Man kanske skulle kunna göra detta till en årlig sommargrej på forumet? Att till nästa sommar får man nominera nya filmer, med enda limitering filmer som inte hamnade bland dessa 128. Fast det kanske är lite väl tidigt att tala om nu
Ett annat förslag är ju som Olof tänker, fast annorlunda, att man kör (fast kanske inte 128 utan snarare 64) filmer från varje årtionde. Och kanske inte bara sommaren, utan att vi gör det till en pågående grej: när denna turnering är slut tar nästa vid o.s.v.
Alltså, när vinnaren är korad i den här tävlingen kör vi nomineringsprocessen för de 64 bästa filmerna år 2000-2009 (med eller utan de som redan dykt upp i den här tävlingen, det är upp till folk) och den tävlingen. Sedan 90-tal, 80-tal o.s.v. Så är vi på stumfilmen förr eller senare, Olof.Även om vi bara är tre-fyra som nominerar och röstar då.
gaspode skrev:Inte sett Casablanca så jag kan inte rösta på Spirited Away
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:Inte sett Casablanca så jag kan inte rösta på Spirited Away
Då vet du vad du gör innan klockan slår midnatt i morgon.
AKS skrev:Jag avstår min röst eftersom det inte spelar någon roll för mig vilken av dessa filmer som går vidare.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare