lilith skrev:Men nä, jag bara älskar Lebowski och kan se den om och om igen. Samma dag.
caffeineaddict skrev:lilith skrev:Men nä, jag bara älskar Lebowski och kan se den om och om igen. Samma dag.
Det är ju så det är och jag fattar inte hur det är möjligt, men så är det. Vi såg den i förra veckan, och redan det var väl femtonde gången eller så jag såg den. Men jag skulle utan problem kunna sätta mig ner och se om den idag.
Tam skrev:Var fanns lillebror när han behövdes?
Tam skrev:Well, idag röstar jag på The Big Lebowski.
sjostrand skrev:Lebowski
En film som fått mig att dricka kopiösa mängder White Russian sedan 1998 måste jag rösta på. Dessutom är det faktiskt den underbaraste komedi som gjorts.
noike skrev:sjostrand skrev:Lebowski
En film som fått mig att dricka kopiösa mängder White Russian sedan 1998 måste jag rösta på. Dessutom är det faktiskt den underbaraste komedi som gjorts.
Såg du the American Astronaut sedan?
gaspode skrev:Kalles film
HeY skrev:Jag tycker för övrigt att detta var ett utomordentligt sommarprojekt som introducerar uttråkade, (sommar)arbetslösa själar som jag som för mycket intressant film. Man kanske skulle kunna göra detta till en årlig sommargrej på forumet? Att till nästa sommar får man nominera nya filmer, med enda limitering filmer som inte hamnade bland dessa 128. Fast det kanske är lite väl tidigt att tala om nu
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare