3x01.
Helt okej säsongs öppnare. Älskar scener när drottningen är med. Wow, när hon sa till på skarpen till Eric.
Sookie känns som den minst intressantare karaktären nu. Hoppas hennes krafter utforskas vidare snart.
Stackars Tara. Ta inte livet av dig nu. Skynda och sparka in dörren Lafayette. Störde mig som fan på hennes morsa och pastorn som var på besök. Lägg av, herregud vad mamman är jobbig.
Varulvar är säsongens nykomlingar!

3x02
Säsong 3 verkar bli hur grym som helst.Krig på gång, älskar sånt!
Det fanns en kung ändå, minns inte om det har nämnts i tidigare avsnitt. Tycker drottningen är way coolare. Kungen verkar vara så jäkla naiv som tänker gifta sig med henne, de passar inte alls så jag antar han har något gömt trick som tvingar henne till det. Bill hamnar i mitten av allt det här. Gissar att kungen kommer få honom att göra några dåliga saker,Bill lyder för att han hotar Sookie typ.
Undrar vem han var som var inne i Bills hus och gick igenom saker. Trodde det var en av varulvarna först men visade sig vara vampyr i slutet när han hjälpte Tara. Det känns faktiskt som det ligger en hel förbannelse över hennes släkt.
Sams story var lite av en besvikelse men allt kan inte vara häpnadsväckande. Kul att brorsan försökte ha ihjäl honom också. "Välkommen till familjen"

Varulvarna ser häftiga ut med sina lysande ögon och ännu häftigare att just dom här är speciella. Vampyrblod i generna, shit. Erics tillbaka blick med Godric såg så jävla snyggt ut, än en gång med varulvarnas ögon i mörk bakgrund. Får Spike & Buffy vibbar där på slutet då Eric kommer till Sookie. Hon tillhör dom båda nu vafan. Det blir ett enda hit och dit velande sen jag lovar. Hatar dessa cliffhanger slut fast på ett bra sätt. Man vill ha mer. Ska titta nästa avsnitt imorgon.