meleth skrev:Jag förstår inte........
caffeineaddict skrev:meleth skrev:Jag förstår inte........
Det här är ett turneringsschema på filmer som tävlar om vår favoritfilm (vi valde fram dem i förra veckan så du missade det). Just nu är vi på dag tre, Apocalypse Now mot Dark City. Varje dag är det en ny match tills en vinner. Man röstar varje dag genom att skriva i tråden vilken film man föredrar. Man får bara rösta om man sett båda filmerna den dagen.
sfinx skrev:caffeineaddict skrev:meleth skrev:Jag förstår inte........
Det här är ett turneringsschema på filmer som tävlar om vår favoritfilm (vi valde fram dem i förra veckan så du missade det). Just nu är vi på dag tre, Apocalypse Now mot Dark City. Varje dag är det en ny match tills en vinner. Man röstar varje dag genom att skriva i tråden vilken film man föredrar. Man får bara rösta om man sett båda filmerna den dagen.
Kan du inte lägga schemat på första sidan så man slipper leta efter det?
Murnau skrev:Jag tycker att ett av de klart största problemen med det här forumet är att hitta ett inlägg som Kalle skrivit.
AKS skrev:Antar dock att jag kommer att vara ganska ensam om att tycka att Dark City är on par med Apocalypse...
sfinx skrev:Edit:
Förstår dock inte all fuzz runt boken, den kändes fast i sin tid. Att filmen Mörkrets hjärta lyckades hitta igenom det tyder väl på att boken har något mer än jag kunde se.
Rombat skrev:sfinx skrev:Edit:
Förstår dock inte all fuzz runt boken, den kändes fast i sin tid. Att filmen Mörkrets hjärta lyckades hitta igenom det tyder väl på att boken har något mer än jag kunde se.
Mörkrets Hjärta är så vansinnigt äckelrasistisk att det gör ont. Kör Things Fall Apart istället.
caffeineaddict skrev:Jag föredrar Extended Cut måste jag säga. Den gör inga under för handlingen eller så, men den lägger till ett par riktigt goda skratt och några fina karaktärsögonblick så så länge som man inte har något emot att filmen blir 2½ så.
Om du dessutom har DVD:n så missa inte Stairway to Heaven-scenen. Den är dock inte med i själva filmen i någon version eftersom de inte fick Zeppelin-rättigheterna, så ha en MP3 eller CD med Stairway till handa att spela i närheten.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare