A bear skrev:1.09 OK, det där gillade jag verkligen. Vi tar och bygger upp den klassiske hjälten, ärofull, hedersam, familjekär, rättrådig, omutbar, spelad av den mest kände och skäggigaste av skådespelarna... och så tar vi livet av honom för att understryka hur hopplöst djupt vatten han är ute på i den här historien där bara de mest cyniska vinner något.
lilith skrev:Jag satt helt chockad och tror väl fortfarande att han ska klara sig på nåt mirakulöst sätt. Men ändå inte. Det har varit riktigt bra uppbyggt kring den här rättrådige huvudrollsinnehavaren som allt och alla tycks kretsa kring. Vi har lärt känna de andra genom honom, i deras relation till honom. Att nu ta livet av honom är... genialiskt. Det är väldigt spännande.
Tinder skrev:Mitt råd är att ge serien en chans er alla som inte än gjort det.
Who are the ones that we kept in charge?
Killers, thieves, and lawyers
God's away, God's away,
God's away on Business.
A bear skrev:Tin: Och den blir bara bättre. Det där med engelskan har jag lättare att köpa här (det utspelar sig ju tydligen i någon sorts alternativt England av kartan att döma) än i historiska dramer. Varför talar alla i Rome brittiska för? Det verkar vara så amerikanska TV-tittare föreställer sig att alla pratade Förr I Tiden. Oavsett när och var.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]