HeY skrev:Veckans 30 Rock tyckte jag var hysteriskt roligt!
(spoiler 5x13) "If you don't volumize my hair I will choke you to death with your boyfriend's wig!"
Och John Munch är med i sin åttonde serie!

HeY skrev:Veckans 30 Rock tyckte jag var hysteriskt roligt!
(spoiler 5x13) "If you don't volumize my hair I will choke you to death with your boyfriend's wig!"
AKS skrev:Community 1.22: Väldigt lättsedd serie detta. Snart är vi ikapp!
Matt skrev:lilith skrev:Ni har inte ordat så mycket om The Walking Dead. Är det bra? Börjar sändas om en vecka på TV11.
Jävligt bra
lilith skrev:Ni har inte ordat så mycket om The Walking Dead. Är det bra? Börjar sändas om en vecka på TV11.
noike skrev:lilith skrev:Ni har inte ordat så mycket om The Walking Dead. Är det bra? Börjar sändas om en vecka på TV11.
Den har en egen tråd.
lilith skrev:Jag kan tydligen inte alfabetet.
noike skrev:Det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med just nu, men jag kanske kan göra en alfabetsbok sedan.
gaspode skrev:Mr Sunshine var trevligt, gillar hela casten (inte så konstigt förstås). Det kan nog bli kul.
Chicago Hope Code är kanske inte min typ av serie, men jag lär se några till, för jag ser ju att det är bra skit.
A bear skrev:History of Horror with Mark Gatiss (Mycroft Holmes för Sherlockfansen). Riktigt bra dokumentärserie på 3 entimmarsavsnitt av ett verkligt fan. Gott om kul intervjuer, och bra smak har den jäveln också. Rekommenderas.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]