Crashdummie skrev:Nej, min typ är egentligen nummer 1, e inget för romcom filmer faktiskt. Fast nr 2 är ju med Jake Gyllenhaal samt jag får två biljetter för den så jag får sällskap.
Så var'e ja! Blandade ihop saker där.
Crashdummie skrev:Nej, min typ är egentligen nummer 1, e inget för romcom filmer faktiskt. Fast nr 2 är ju med Jake Gyllenhaal samt jag får två biljetter för den så jag får sällskap.
eriked skrev:Det verkar som att årets film kommer 14:e september!!
http://www.imdb.com/title/tt1633356/
MissKittyFantastico skrev:kungen (Burt Reynolds)
gaspode skrev:MissKittyFantastico skrev:kungen (Burt Reynolds)
hahahahahahajösses.
och det kommer en uppföljare med Dolph i år!
http://www.imdb.com/title/tt1767319/
Fill your hands, you sonofabitch!
MissKittyFantastico skrev:Stathams karaktär letar efter sin fru som blivit bortrövad och på vägen har han ihjäl diverse. Statham slåss för övrigt med en boomerang..
A bear skrev:The King's Speech. Jag fortsätter hävda att jag är allergisk mot biopics och Based On A True Story, men det här var enormt välgjort om än lite väl... tja, självgott. Colin Firth är ganska imponerande FUCK FUCK FUCK SHIT BUGGERFUCK och ska man bara se en film om hur hårt det är att vara kung över halva jordklotet i år ska det nog vara den här. 4/5.
Nyx skrev:A bear skrev:The King's Speech. Jag fortsätter hävda att jag är allergisk mot biopics och Based On A True Story, men det här var enormt välgjort om än lite väl... tja, självgott. Colin Firth är ganska imponerande FUCK FUCK FUCK SHIT BUGGERFUCK och ska man bara se en film om hur hårt det är att vara kung över halva jordklotet i år ska det nog vara den här. 4/5.
Varför Touretz? Har du något emot Colin eller har du någon annan du hellre ser med en statyett i handen?
A bear skrev:Nyx skrev:A bear skrev:The King's Speech. Jag fortsätter hävda att jag är allergisk mot biopics och Based On A True Story, men det här var enormt välgjort om än lite väl... tja, självgott. Colin Firth är ganska imponerande FUCK FUCK FUCK SHIT BUGGERFUCK och ska man bara se en film om hur hårt det är att vara kung över halva jordklotet i år ska det nog vara den här. 4/5.
Varför Touretz? Har du något emot Colin eller har du någon annan du hellre ser med en statyett i handen?
Nä, alltså, det är en faktisk replik ur filmen. Talterapi. Någon räknade 42 "fuck" i en mening. Tydligen gick filmen från PG till R pga den enda scenen.
A bear skrev:Nyx skrev:A bear skrev:The King's Speech. Jag fortsätter hävda att jag är allergisk mot biopics och Based On A True Story, men det här var enormt välgjort om än lite väl... tja, självgott. Colin Firth är ganska imponerande FUCK FUCK FUCK SHIT BUGGERFUCK och ska man bara se en film om hur hårt det är att vara kung över halva jordklotet i år ska det nog vara den här. 4/5.
Nä, alltså, det är en faktisk replik ur filmen. Talterapi. Någon räknade 42 "fuck" i en mening. Tydligen gick filmen från PG till R pga den enda scenen.
David Lynch meets monty python meets texas chainsaw massacre
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare