Lipton skrev:Om man inte tittar på En vampyrs bekännelse då för där är de ju män med män.
Noggster skrev:2st med samma avatar, nu blir mig förvirrad.
noike skrev:Inte nödvändigtvis. The Master fick ju mer ormlika drag. Angel kanske kommer att se mer ut som en grävling och Spike som en påfågel.
Lipton skrev:Vampyren som dödade Faith´s väktare sa de var så gammal att han fått klövar. Kommer alltså Angel och spike också att få klövar när de når det åldern.![]()
VelocityBoy skrev:Lipton skrev:Vampyren som dödade Faith´s väktare sa de var så gammal att han fått klövar. Kommer alltså Angel och spike också att få klövar när de når det åldern.![]()
Det är nog ganska länge tills de börjar förändras Darla var jag över fyra hundra år gammal och hon så fortfarande ut som orättvist vacker kvinna... jag minns inte hur gammal det var meningen att Kakistos skulle vara men jag gillar JRTs idé att det kanske beror på hur stark demonen inom en tillåts att växa.
Mr. Angelus skrev:önskar att Joss kunde komma, ge svar på alla dem frågorna och sedan lägga ner allt det här tjafset om diverse saker.
VelocityBoy skrev:Att diskutera serien, vad som sades och inte sades att verkligen gå ned sig i serien är vad siten handlar om enligt mig... jag är inte alls säker på att jag skulle vilja ha definitiva svar på allting.
Lipton skrev:As any vamp who drains a slayer gains her power.
Då har Spike fått krafter i från 2st, alltså måste det ju vara ganska omöjligt för Buffy att vinna över honom. En vampyr är ju väldigt stark i sig + 2 slayerkrafter.
Lipton skrev:As any vamp who drains a slayer gains her power.
Då har Spike fått krafter i från 2st, alltså måste det ju vara ganska omöjligt för Buffy att vinna över honom. En vampyr är ju väldigt stark i sig + 2 slayerkrafter.
Off skrev:Vampyrer som precis hoppat ur graven och inte vet sin egen styrka är en sak. Att möta en vampyr som Angel eller Spike som sett många slag och som lärt sig slåss och utnyttja sin styrka är en helt annan sak.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare