HeY skrev:Åh! Jag vill ha en Hoo-tavla!
Glorificus skrev:Lite kul är det att David Tennant twitter-trendar för att det är 10/10/10.
sfinx skrev:Under vad hittar jag dig på twitter?
Glorificus skrev:sfinx skrev:Under vad hittar jag dig på twitter?
Ergh, mitt twittrande är patetiskt, jag gick med för att följa andra inte för att twittra själv.Men det blir nån tweet då och då.
noike skrev:Gästskådespelarspoiler för s6: Mark Sheppard!
sfinx skrev:noike skrev:Gästskådespelarspoiler för s6: Mark Sheppard!
Cool. Undrar om han är ond?
noike skrev:sfinx skrev:noike skrev:Gästskådespelarspoiler för s6: Mark Sheppard!
Cool. Undrar om han är ond?
Jag hoppas inte. Jag vill att folk ska upptäcka att han skulle kunna vara huvudroll för något och inte bara gästskurk.
sfinx skrev:I fråga om mängden regeneringar:
http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/ ... eveals-bbc
Spoiler Jane och alla framtida doktorer.
Nja. Säger jag.
The Master gjorde ju slut på sina vid nåt tillfälle har jag för mig att jag hört?
adolvsson skrev:sfinx skrev:I fråga om mängden regeneringar:
http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/ ... eveals-bbc
Spoiler Jane och alla framtida doktorer.
Nja. Säger jag.
The Master gjorde ju slut på sina vid nåt tillfälle har jag för mig att jag hört?
Nu har jag inte kollat in avsnittet av Sarah Jane Adventures (mer än en kort scen som var smått underbar, som visar vilken grym doktor Matt Smith är även utan Moffats hand, det är en lugn scen där Doktorn har en konversation med Joy som rör vid deras relation, och då slår det mig plötsligt att, fan, denna doktor är nog min favorit ändå) där det här kommer upp, men enligt episodguiden på wikipedia frågar en av de andra karaktärerna Doktorn om hur många gånger han kan regenereras och doktorn svarar 507. Däremot ska RTD har sagt att den repliken, den siffran, är inte menad att tas seriöst. Vilket, utan att ha sett avsnittet och kan säga något om hur dialogen levereras, antingen betyder att det aldrig var menat att tas seriöst eller att Russel såg fan-reaktioner och ändrade sig som den lilla tillfredsställare han kan vara. Så länge det innebär att vi åtminstone tills vidare är kvar på 12 och kan vänta oss stort drama om många säsonger är jag nöjd.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare