Det lär nog inte vara hans plan. Tanken är väl att Russel ska förkolna snabbare då han är äldre. Spännande är det hursomhelst.Amanja skrev:s3e11 Nej! Eric får inte dö, inte innan han och Sookeh har haft hardcore vampyrsex!
Jag somnade inte.. Fast det kanske berodde på att det så uppenbart skulle flyga två vampyrer och stoppa bilen vilken sekund som helst. Jag tycker att Bill-Sookeeeh fungerar. Under första säsongen var det booring men sen så har det som oftast fungerat.gaspode skrev: (spoiler 3x11) Jo, jag tänker också att de kan resonera så. Och att det skulel ha sin poäng. Men jag tror det vore sjukt dåligt för serien, och att de också ser det. Döda Bill istället! somnade nästan när han och sookeh satt och fantiserade i bilen. Zzzzz. Men jag fick å andra sidan "eric kommer dö"-vibbar både i detta och förra avsnittet, så vi får se.
AKS skrev:3.11: Gillade också avsnittet, men för mig känns det som att säsongen fortfarande är i uppbyggnadsfasen och inte alls på väg att närma sig slutet. Det känns inte som en lika tydlig arc i handlingen som i tidigare säsonger, IMO. Vet inte vad jag tycker om det...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare