America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » sön okt 04, 2009 18:53

Är det någon som sett Canadas säsong 3?
Är det någon som har det sparat?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » tor nov 19, 2009 21:49

ANTM 3x12
Rätt tjej vann
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » tor nov 19, 2009 21:55

ANTM 13.12:
Ja, jag håller med, rätt tjej vann. Jag hade dock tyckt det var helt ok om Laura vann också, tyckte finalisterna faktiskt var de två bästa den här säsongen, för ovanlighetens skull. Tråkig säsong tyckte jag dock, tyckte typ alla utom finalisterna var tråkiga.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor nov 19, 2009 21:59

Skönt att jag inte såg denna säsong om jag ser till din kommentar, Spuffy. Kommer nog inte att komma tillbaka till ANTM tror jag. Make Me a Supermodel och AusNTM är så mycket bättre (särskilt MMASM) så där får jag ut mina modell-yayas. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor nov 19, 2009 22:05

AKS:
Jag är onekligen less jag med. Fast de två finalisterna den här säsongen tror jag att jag gillade mer än vad jag brukar gilla de tävlande annars. Kanske var det därför de andra kändes än mer tråkiga? Jag vet inte... Kan nog vara mätt på top model helt enkelt...
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav HeY » fre nov 20, 2009 7:09

Personligen har jag gillat denna säsongen. De har försökt "piffa upp" serien lite, vilket jag uppskattade. De senaste säsongerna har känts mycket som att allt gått på rutin. Avsnitten likadana, samma musik hela tiden etc. Denna var lite fräshare. Jag går fortfarande och nynnar på den där "Top moooodel"-låten de spelar nu när någon åker ut :)
Jag gillar även att Tyra verkar ha varit lite mer involverad och inte bara sitter som domare i slutet - det fick det att kännas lite som de första säsongerna. Även att hon varit mer down-to-earth som hon var då - i kontrast mot over-the-top-too-crazy-too-handle-constantly-screaming-Tyra som vi fått se mycket av tidigare.
Och sedan är detta nog första säsongen som den jag haft som favorit redan första avsnittet vunnit. Yaaaay Nicole!!!

Ja, tummen upp! Hoppas de "piffar upp" nästa säsong ännu mer.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » tor feb 18, 2010 11:53

Kom på att det ju finns en Top Model-tråd, så jag flyttar inlägget hit:

ANTM och CNTM börjar igen i mars, så jag gick in på AuNTMs sida för att ta reda på när det börjar sändas igen. Lyckades inte ta reda på det, men såg att de har hållit sina auditions i januari, så kanske är det inte alltför länge kvar. De hade en länk där man kunde ladda ner blanketter som de som går på audition ska fylla i och jag blev nyfiken och läste igenom den. Jäklar vad de frågar! 100 frågor, varav vissa känns mer vettiga än andra. De frågar om tidigare brott, om förhållande till föräldrar, om religion och politik, allt möjligt. Min favorit var dock:
86. Have you ever been to a nude beach? (If so, what was it like?)

Det var egentligen inget vettigt jag tänkte skriva här upptäcker jag nu, men nåja. Om någon fler vill läsa ansökningsblanketten så är länken: http://www.antm.com.au/application.pdf
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor feb 18, 2010 19:18

:D

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor mar 25, 2010 10:06

Är det någon fler än jag som ser ANTM s14? Isf, vad tycker ni?

Jag tycker att de som är med är duktigare från början än vad de flesta andra säsonger varit - med det menar jag att jag tycker det vanligtvis brukar ta flera avsnitt för tjejerna att bli lika bra som de här var redan från början. Fast de är lika bråkiga som vanligt...

ett tillägg om 14.03:
Juryn skrattar åt Aleishas outfit, och visst, den är inte alls lyckad. MEN vad har Tyra själv egentligen på sig?? Jag har svårt att se hur juryn inte skulle klaga på den av de tävlande som skulle ha på sig den dräkten... Trist att Ren åkte, jag tyckte hon hade mer potential än Brenda. Men självklart ska hon inte vara där om hon inte vill. Och mer gnäll från henne hade varit tråkigt.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » tor mar 25, 2010 11:30

Jag ser cycle 14, bara två avsnitt än så länge. Tycker fortfarande att Tyra gjort serien mer fjantig än vad den skulle kunna vara men du har rätt, det finns några med potential den här omgången. Ska bli kul att se. Fotot som hon med ögonbrynen tog i 14x02, det med den blåa parfymen och vattnet, var skitsnyggt.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » fre mar 26, 2010 19:26

14x03
Ja, Ren hade ett intressant utseende, men hennes gnäll var tröttsamt. Jag hade också blivit galen efter 5 minuter i huset men hon gjorde inte saken bättre med gnället plus att man måste väl veta från början vad man ger sig in i. Jag förstår inte varför de tog med Brenda till att börja med, ser ingen potential i henne alls. Weird. Jag gillar fortfarande ögonbrynstjejen bäst tror jag.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » tor maj 13, 2010 16:07

men vafan ska det vara så svårt för
jag vill se finalen nu
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre jun 18, 2010 22:48

Australia's Next Top Model S6 börjar den 20 juli. Ser fram emot det. Har försökt få igång promon på officiella hemsidan, men lyckas inte.

http://www.fox8.tv/shows/australias-next-top-model

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » lör jun 19, 2010 10:37

Åh, äntligen ett riktigt datum!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tis jun 22, 2010 23:17

Dålig kvalitet, men inskannat foto på alla deltagare. Många av dem är fugs. Sorry, men det måste sägas. Den enda som ser bra ut är första tjejen Sophie -- och hon är inte alls min typ av skönhet egentligen. För "kall" liksom.

Men sen så finns det en hel del intressanta ansikten. Tjejer som kanske inte är snygga, men kan bli bra modeller.
http://www.rtvgames.com/showpost.php?p= ... count=1320

På en sida läste jag att många av dem är runt 173-175. Det är ju lite väl kort tycker jag, men ja, ja...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor jul 01, 2010 17:38

FAAAAN!
Det finns ju inte än
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » fre jul 02, 2010 22:08

Någon som sett?
Någon som vet vart man får tag?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre jul 02, 2010 22:23

Vad? AusNTM? Det börjar i så fall den 20 juli...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre jul 02, 2010 22:34

jävla tvtorrents som säger att det börjar 30/6
Nu är hela min helg förstörd
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre jul 02, 2010 23:37

Ajdå, synd då det blir så. Men 20 juli enligt officiella hemsidan...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tis jul 13, 2010 20:06

Brittaniens nästa top model cirkel sex har börjat.

Jag har sett de avsnitt jag fått tag på av New Zealands Next Top Model. Helt ok.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre jul 23, 2010 21:34

AusNTM 6.01: Fortfarande är allt överlägset den amerikanska versionen. Kvalitén är verkligen galet hög på tjejerna vad gäller potential även om jag denna säsong inte hittat en omedelbar favorit som Clare i S5. Snygga foton dock!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör jul 24, 2010 10:47

Ingen som har fler avsnitt av BNTM? finns bara första avsnittet på tvtorrents.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » ons aug 04, 2010 22:17

AusNTM 6.03: Detta tror jag kommer att bli en bra säsong! Många lovande tjejer.

Favoriterna är samma som förra veckan: Kathryn och Amanda. Fantastiska foton för båda två denna vecka. Precis som den förra.

I botten: Chantal. Hon är inte vacker. Hon ser inte ut som en modell. Hon har ingen talang. Vad gör hon där? Hennes nya hår gör henne ännu tråkigare dessutom.

Och alla hyllningar för Kelsey förstår jag inte heller. Hon är inte i botten med Chantal för mig, men definitivt i mellanskiktet.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » ons aug 04, 2010 22:33

Vart hittar du det?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » ons aug 04, 2010 22:43

På BitMe och tvtorrents.com.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor aug 05, 2010 7:33

Finns fan inte på min tvtorrents :(
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » tor aug 05, 2010 8:43

Hm, nej, avsnitt tre hade visst inte dykt upp där. Kollade aldrig utan antog bara eftersom de har avsnitt 1 och 2.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor aug 05, 2010 10:14

Trodde det var jag dom hade ett eget tvtorrents där de spärrat top model för mig.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » fre aug 13, 2010 12:26

AuNTM 6.04:MIna favoriter är Joanna, Kelsey, Jessica och Amanda. Om Kimberly skärpte till sig tror jag hon skulle kunna vara riktigt grym hon också, jag är dock inte säker på att hon kommer göra det (OMG! Hennes makeover, vilken förbättring!). Brittany är också lovande. Tyckte det var helt rätt att Chantal åkte ut. Sophie får också gärna skärpa till sig, jag är tveksam till henne. Tycker aldrig hennes hår blir bra hur mycket de än klipper det, och inte blir det bättre av att hon gnäller över det stup i kvarten heller. Kathryn behöver självförtroende, precis som Kimberly, och kan också bli riktigt grym. Många lovande, som vanligt mycket bättre än de andra NTM-serierna.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film