bra början!
Yes! Fast ..Jag har svårt att förstå logiken i deras resonemang. Alltså att säga att Andy var den som sköt. Det är så dumt så att jag antar att det måste bli som Andy säger, ingen kommer se hålen i berättelsen. Det börjar bra.gaspode skrev: (spoiler 3x01) - conscience off. dick on.
bra början!
eriked skrev:Yes! Fast ..Jag har svårt att förstå logiken i deras resonemang. Alltså att säga att Andy var den som sköt. Det är så dumt så att jag antar att det måste bli som Andy säger, ingen kommer se hålen i berättelsen. Det börjar bra.gaspode skrev: (spoiler 3x01) - conscience off. dick on.
bra början!
caffeineaddict skrev:Har 3.03 läckt ut eller skrev du fel?
lilith skrev:3.02 Wohoo, jag gillar allt. Det var liksom mer av allt.
Är det nåt jag missat eller glömt, men varför kan Jessica och whatsherface (Erics högra hand) se sig själva i spegeln?
Hoppas Bill verkligen har bränt upp den där jävla störiga tjejen. Jag satt och väntade på att det bara var nåt han tänkte på att göra.
Tob skrev: (spoiler 3.03) Slutscenen. Hjälp.
HeY skrev:Pam! Och de har väl alltid kunnat synas i speglar i denna mytologin? Jag kan inte minnas annat iaf. Så länge de inte glittrar i solen är jag nöjd
gaspode skrev: (spoiler 3x03) ogillar Connorkillen med familj och baby-grejen som fan.
utöver det är det stabilt.
HeY skrev:gaspode skrev: (spoiler 3x03) ogillar Connorkillen med familj och baby-grejen som fan.
utöver det är det stabilt.
baby-grejen?
(edit) Ah! Du menar Arlenes baby!? (/edit)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare