Har funderat på vad det står på deras To do list som de har på en whiteboard i detta avsnittet. Det jag lyckats se är detta:
To DO
*hypnotize Buffy
*Minitaurize Fort Knox
*Conture Fake IDs
*Shrink Ray
*Girls
*Girls
*the Gorilla
Xanahti skrev:Spike och Buffys samtal var intressant och småmysigt, vad skulle hon göra utan Spike?
latarmig skrev:Xanahti skrev:Spike och Buffys samtal var intressant och småmysigt, vad skulle hon göra utan Spike?
Bra kommentarer överhuvudtaget - dvs jag håller med dig ;-)) - speciellt gillar jag ovanstående om Buffy och Spike, det är på pricken.
Det verkar som om du ser serien för första gången, eller? Veteranernas funderingar i alla ära, men det är något speciellt med höra reaktionerna från första gången.
Till sist: Välkommen hit, hoppas du kommer att trivas.
sus@n skrev:magi är definitivt inget man ska leka med i buffyverse.
Tobbe_E skrev:Osäkert om jag kan räkna mig till veteranerna
Tobbe_E skrev:Trion introduceras......Jag vill se om S6 nu!
Tobbe_E skrev:Trion introduceras......Jag vill se om S6 nu!
latarmig skrev:Tobbe_E skrev:Trion introduceras......Jag vill se om S6 nu!
Haha. Efter allt gnäll om hur kassa trion var så verkar det som om du till slut trillat dit. Jag visste väl det. ;-)) Ska bli kul att se vad du tycker om dem nu.
Tobbe_E skrev:Jag skulle inte vilja kalla det gnäll heller utan mer likt kritik
latarmig skrev:Tobbe_E skrev:Jag skulle inte vilja kalla det gnäll heller utan mer likt kritik
Självfallet, det var vara mitt försök till en mer humoristisk formulering.
Hoppas du ser ljuset när det gäller trion. Första gången man ser dem och de ger ifrån sig sitt idiotskratt kan jag bara inte hålla mig, jag faller direkt för dem, och på den vägen är det.
caffeineaddict skrev:Älskade The Trio här, tyckte de var en fin komisk motpunkt till allt det mörka drama som pågick samtidigt bland gänget (lite intressant och bakvänt att "the bad guys" fick spela rollen som det ljusa och humoristiska).
brat skrev:Det är just så det är! Tänk er S6 med Guden "jag ska krossa alla för jag är så seriös" Glory. Snacka om tungt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare