sfinx skrev:Synd att det är Gladiotor i huvurollen, men jag vill vill se den för Kate Blanchett.
Synd att det är en stentrist regissör bakom. Tänker jag. Men Robin Hood är tuff så jag lär väl se en dag. Någon gång.
sfinx skrev:Synd att det är Gladiotor i huvurollen, men jag vill vill se den för Kate Blanchett.
sfinx skrev:lilith skrev:Tob skrev:Imorgon blir det Robin Hood!
Åh, jag är sjukt sugen på Robin Hood!
- Det är ...Robin Hood!...jag vill ha...zzzz
Synd att det är Gladiotor i huvurollen, men jag vill vill se den för Kate Blanchett.
Matt skrev:Har han tights i den här versionen?
Matt skrev:De verkar ju ha sparat rekvisita från gladiator när man ser affischen. Robin har en stor hammare och fjällrustning. Robin Hood ska ha pilbåge och gröna trikåer.
Murnau skrev:Matt skrev:De verkar ju ha sparat rekvisita från gladiator när man ser affischen. Robin har en stor hammare och fjällrustning. Robin Hood ska ha pilbåge och gröna trikåer.
Det är väl egentligen Gladiator 2? Fast dom kom på i sista sekunden att det skulle bli jobbigt med kontinuiteten och namnade om filmen till Robin Hood istället.
Tob skrev:Finns det någon vettig release ute på den, AKS?
Tydligen har den gått upp på biograferna i USA och folk har spytt
Rombat skrev:Jag såg A Serious Man häromkvällen. Fy fan vilken tråkig, dum, frustrerande, innehållslös jävla film.
lilith skrev: Kanske är det värre att tänka på den än att faktiskt se den.
Varför tittar man på (och läser om) saker på internet som man vet att man mår dåligt av att sen tänka på?! Äckliga saker. Åhh, om jag kunde sudda i min hjärna.
Binchy skrev: Såg nyss The Lovely Bones. Har tidigare läst större delen av boken, men inte riktigt kommit igenom den, för den är lite väl svävande för min smak. Kanske att jag klarar det bättre nu efter filmen. Peter Jackson gjorde ett rätt bra jobb med att väga överojordiskheten mot den hårda verklighet som ett förlorat barn innebär. Stanley Tucci gjorde en av sina mest osympatiska roller här, tror jag.
Oxytocin skrev:lilith skrev:"Klicka INTE på den här länken om du är känslig"
![]()
....
GAAAAAAAHH!!!!
Moooahahaha! Så jag! "I can´t NOT look at it!"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare