Ai skrev:
Ju mer jag ser av andra halvan av den här säsongen desto mer känns - framför allt - Evil!Cordy som en efterkonstruktion som storyline betraktat. Den blir för krånglig, för tunn, för otrolig. .
Johannah skrev:Tårarna bara rann hela tiden när Darla pratade med Connor. Jag vet inte, känner något speciellt för honom. Önskar bara att serien hade tagit en annan vändning i S3 och att Connor aldrig hade blivit kidnappad.
Och ja, jag hatar Cordy. Jag tyckte verkligen om henne upp till S3, men efter det har det bara gått utför. Har en ganska logisk förklaring, men ändå. Hon får gärna dö nu ja.
Men det är ju inte Cordy, bara någon som har tagit över hennes kropp.
Off skrev:Det är ungefär den bästa liknelsen jag läst AKS.
Nea skrev:Alla scener mellan Cordy och Connor ger mig halsbränna.
Pazuzu skrev: Men det är roligt att få se Darla igen, och inte att förglömma är Skip.
Glorificus skrev:Skip. Det lilla metallmonstret. Gotta love the guy.
AngelsGirl skrev:Freds kommentar (en oviktig sak men jag störde mig extremt på det) störde mig dock så hemskt att den fick några minus poäng: "He's gonna do it... He's actually gonna kill Cordy" eller vad det var. Hade bara lust att skrika: 'Duh! Hon är ju ond for crying out loud'I've got my issues
CheeseGuy skrev:Nej, en ond varelse har tagit över hennes kropp, och om den dör så dör den riktiga Cordy också.
Har en teori... tänk om det var The First som spökade för Connor? The First och Jasmine kanske är polare.
AngelsGirl skrev: Både Jasmine och The First är onda så varför motarbeta varandra?![]()
AngelsGirl skrev:Jag fattar inte hela den här '3 years of evil inside Cordy' grejen. Vem var det som gjorde hela det?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare