sfinx skrev:Ingen av de de serierna definierar 2000-2010 för mig.
Jag tror att Wonderfall kommer att vara den som håller längst utan att kännas omodern om tio år.
AKS skrev:sfinx skrev:Ingen av de de serierna definierar 2000-2010 för mig.
Jag tror att Wonderfall kommer att vara den som håller längst utan att kännas omodern om tio år.
Där tror jag faktiskt att The Wire kommer att knipa den platsen. Gritty realism. Jo, det håller.
gaspode skrev:jag har ingen aning om vad helena försöker säga, men det låter fint.![]()
Wonderfalls är![]()
![]()
för mig. Dexter blev jag väldigt meh över efter säsong 2 nån gång. Innan dess var jag ändå aldrig riktigt frälst.
Peppe skrev:Wonderfalls (04) vs The Wire (02-08)
Dexter (06-) vs Gilmore Girls (00-07)
The Wire tar hem allt överallt och alla gillar det så det är ingen nyhet direkt men den är mycket bättre än de 3 andra alternativen för mig.
AKS skrev:Peppe skrev:Wonderfalls (04) vs The Wire (02-08)
Dexter (06-) vs Gilmore Girls (00-07)
The Wire tar hem allt överallt och alla gillar det så det är ingen nyhet direkt men den är mycket bättre än de 3 andra alternativen för mig.
Och så röstar du på Wonderfalls? Eller ska det vara ett "inte" nånstans.
HippieSpellan skrev:haha så obstinat jag blir, har inte sett the wire men nu blir jag sur och tänker hata den utan att veta vad den handlar om ens.![]()
![]()
http://www.tv.com/the-most-overrated-sh ... ;gumball;1 <--so right=D
HippieSpellan skrev:och weeds och glee och spanarna på hill street och fringe och bones och the big bang theory och gilmore girls och star trek och white collar och hex osv osv =D
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare