Binchy skrev:marzipan, Anosheh är inte så farlig som han låter. Hanna och jag träffade honom för sisådär fem år sen och han var precis lika nervös som vi var.
Binchy skrev:Yes, I have had too much ecological wine. Sorry.
eynosh skrev:Jag kräver ordning och symmetri!
marzipan skrev:Binchy skrev:marzipan, Anosheh är inte så farlig som han låter. Hanna och jag träffade honom för sisådär fem år sen och han var precis lika nervös som vi var.
Hihi, hmm? vem är farlig? eller inte farlig var det ja. Vad bra! Jag är inte heller farlig. Tror jag.Binchy skrev:Yes, I have had too much ecological wine. Sorry.
samma här. skål på dig.
Skickat: 23 apr 2010, 21:52
Från: gaspode
Till: eynosh
Följande är en varning som har utfärdats mot dig av en administratör eller moderator på detta forum.
Detta är en varning för följande inlägg: viewtopic.php?f=22&p=506609#p506609.
Fel tråd.
Binchy skrev:Jag kan också rekommendera dig att åka, marzipan. De är himla goa människor, allihop.
Jag är nog för bekväm för att åka iväg långt bort, eller trygghetsnarkoman. Jag trivs bäst hemma. Stupid me!
herdware skrev:Binchy skrev:Jag kan också rekommendera dig att åka, marzipan. De är himla goa människor, allihop.
Jag är nog för bekväm för att åka iväg långt bort, eller trygghetsnarkoman. Jag trivs bäst hemma. Stupid me!
Snick-snack. Du skulle ju kommas sist till Norrköping men inte då... Nu får du pallra dig och därmed basta!
All in favor say AY!
sfinx skrev:herdware skrev:Binchy skrev:Jag kan också rekommendera dig att åka, marzipan. De är himla goa människor, allihop.
Snick-snack. Du skulle ju kommas sist till Norrköping men inte då... Nu får du pallra dig och därmed basta!
All in favor say AY!
Ay.
caffeineaddict skrev:Och Peeping Tom är en film som borde ligga eynosh nära hjärtat, då den handlar om oskyldiga ovetandes kvinnor som blir attackerade med vapen av en främling första gången de träffas.
gaspode skrev:herdware skrev:eynosh skrev:ORDNING! Inge mera OT!
Inget är OT på BF!
rättelse: Inget är OT på BF om inte anosheh skriver det.
lilith skrev:caffeineaddict skrev:Och Peeping Tom är en film som borde ligga eynosh nära hjärtat, då den handlar om oskyldiga ovetandes kvinnor som blir attackerade med vapen av en främling första gången de träffas.
Spoiler! Alert!![]()
Hahahaha! Skoja bara.
Binchy skrev:Jag kan också rekommendera dig att åka, marzipan. De är himla goa människor, allihop.
Crashdummie skrev:Binchy skrev:Jag kan också rekommendera dig att åka, marzipan. De är himla goa människor, allihop.
Cuz.. they taste like chicken?![]()
![]()
btw, Ay för att både Binchy och marzipan kommer till BF träffen (då har jag gjort mitt - 2st i utbyte mot mig, det borde väl funka va?)
jag tycker småcharmigt hur eynosh försöker införa lite ordning o reda här i trådtrasseln kallad forum. Bra att han är blivande läkare - han borde veta vad han ska göra för den där pulserande stora venen på hans huvud?![]()
Film var det ja: Toy Story 1 & 2 i 3D - var på ngn medlemstjosan, och det var aaaaaawesome! Jag förstår inte hur jag har kunnat missa toy story filmerna. Det roligaste var att jag och en vän satt och försökte gissa skådisarna bakom rösterna. Sjukt kul
Crashdummie skrev:Rombat - jag skrev "bultande" först men insåg hur lätt den associationen skulle härledas. Jag menar, män är väl kända att bara kunna tänka med huvud åt gången anyway
Eynosh - haha tack för korrigeringen, rätt ska vara rätt, och en ven är ingen artär! Fast... om allt nu ska vara så rätt, så tror jag jag missade din filmkoppling i inlägget
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare