AKS skrev:The Choir! Fan, så bra det var. Zappade förbi det på SVT för nåt år sen och fastnade.
sfinx skrev:AKS skrev:The Choir! Fan, så bra det var. Zappade förbi det på SVT för nåt år sen och fastnade.
Ny säsong har börjat.![]()
HippieSpellan skrev:Jag blev lite besviken på ep14 tbh. men men. utan dåliga avsnitt uppskattar man inte de bra lika mkt?
gaspode skrev:noike skrev:Rachel autotunead tycker jag låter som ett karaktärsdrag.
inte reflekterat över det tidigare. eller så har jag glömt...
Tinwiel skrev:aha. Jag vet vad autotune är men jag har aldrig tänkt på det i samband med RAchel, hon har en grym röst. Man hör ju att någon har en grundtalang i rösten, man kan inte datorfixa allt. Men det såklart, om du inte gillar Rachels röst, så förstår jag poängen.
Det var det jag menade med "gillar inte" Karaktären fungerar, men hon är så där äckligt jobbig och fusk-bra ibland. Det är ett bra ogillande.Tinwiel skrev:Hahahaha. Ok. Karaktären ska vara irriterande, jag gillar Rachel som karaktär också.hon är bättre än Finn i alla fall.
noike skrev:Finn är dödligt tråkig.Ack och ve, varför var han tvungen att dra namnet Finn i smutsen så där?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare