sfinx skrev::roadkill:
Ok, ge mig tre goda skäl till att folk röstar på The wire istället för Doctor who. Ett queerteoretiskt.
slugslinger skrev:sfinx skrev::roadkill:
Ok, ge mig tre goda skäl till att folk röstar på The wire istället för Doctor who. Ett queerteoretiskt.
man behöver bara 1 skäl och det är att det är The wire
Nyx skrev:Battlestar Galactica (04-09) vs The West Wing (99-06) Visst är WW bra men BSG är 00-talets bästa serie för mig!
Tinwiel skrev:Haha, jag kan förstå det där med sockerchocken efter Gilmore Girls, Nyx. Jag gillar GG dock men inte så fanatiskt och den har sin speciella ton (och babbel) som man måste vara lite sockerråtta för att gilla kanske..
Nyx skrev:Tinwiel skrev:Haha, jag kan förstå det där med sockerchocken efter Gilmore Girls, Nyx. Jag gillar GG dock men inte så fanatiskt och den har sin speciella ton (och babbel) som man måste vara lite sockerråtta för att gilla kanske..
Babblet är ofta kul och vitsigt levererat men jag har i allmänhet svårt att följa serier som egentligen inte handlar om någonting. Bara karaktärer och deras liv och relationer brukar inte räcka för mig - ge mig apokalypser att avvärja, hot mot mänsklighetens överlevnad i rymden eller i framtiden så intresserar jag mig gärna för de livsöden som är inblandade i berättelserna!
gaspode skrev:slugslinger skrev:sfinx skrev::roadkill:
du kanske skall se till att din röst verkligen är på The Wire då.
slugslinger skrev:gaspode skrev:slugslinger skrev:sfinx skrev::roadkill:
du kanske skall se till att din röst verkligen är på The Wire då.
måste lära mig att inte använda B knappen som är i phpbb när jag kör FF för min dator gillar att markera hela rader när jag trycker på den och redan har markerat vad som ska bli Fetstil
gaspode skrev:Tea skrev:fuuuuuuuusk!!!!!
desperate times!
HippieSpellan skrev:jag fattar inte?
The Ankh skrev:Om det gick att förståp det här så skulel jag rösta på doctor who, men jag förstpr inte.
Tack å hej
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]