Rombat skrev:noike skrev:6.11 Janel Moloney i stickad tröja.
caffeineaddict skrev:De kommer vid en punkt att börja bryta den klassiska "1 säsong = 1 år i seriens tid"-strukturen, ja. (spoiler liten) Och någonstans helt glömma bort ett år, grumble grumble...
wyndham skrev:2x04
Emiliy Procter. Den blonda republikanen. Inte fullt så störande som Sarah Paulson i Studio 60, men ändå. Jag vill ju ha tillbaka Mandy. Oh Mandy. Det är lite läskigt att Moira Kelly här var ung och vacker och tre år senare var hon gammal mamma i One Tree Hill.
Tam skrev:wyndham skrev:2x04
Emiliy Procter. Den blonda republikanen. Inte fullt så störande som Sarah Paulson i Studio 60, men ändå. Jag vill ju ha tillbaka Mandy. Oh Mandy. Det är lite läskigt att Moira Kelly här var ung och vacker och tre år senare var hon gammal mamma i One Tree Hill.
Min världsbild rubbas av att du kan ha så fel.
wyndham skrev:Tam skrev:wyndham skrev:2x04
Att Emily Procter är aningen mindre störig än Sarah Paulson? Att Mandy var en bra karaktär nån gång i seriens begynnelse? Att Moira blev gammal underligt fort? Alltihop?
Tam skrev:wyndham skrev:Tam skrev:wyndham skrev:2x04
Att Emily Procter är aningen mindre störig än Sarah Paulson? Att Mandy var en bra karaktär nån gång i seriens begynnelse? Att Moira blev gammal underligt fort? Alltihop?
Att du inte gillade Ainsley Hayes. Hon är nog min bästa West Wing-karaktär. Mandy minns jag inte mycket av vad hon gjorde egentligen så där har jag svårare att uttala mig. Gammal blev hon snabbt, helt klart.
-Oratory should raise your heart rate. Oratory should blow the doors off the place. We should be talking about not being satisfied with past solutions. We should be talking about a permanent revolution.
- Where have I heard that?
- Permanent revolution?
- Yeah.
- I got it from a book.
- What book?
- The little red book.
– Well over three and a half centuries ago, strengthened by faith and bound by a common desire for liberty, a small band of Pilgrims sought out a place in the New World where they could worship according to their own beliefs. And solve crimes.
noike skrev:Såg om s5-slutet igår. Så s6 idag.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Såg om s5-slutet igår. Så s6 idag.
Vad säger du om det den här gången?
lilith skrev:West Wing är definitivt på min topp 5 bästa serier jag sett någonsin. Saknar det.
caffeineaddict skrev:lilith skrev:West Wing är definitivt på min topp 5 bästa serier jag sett någonsin. Saknar det.
Det går att se om. Och se om. Och se om. Nog uppe i fem omtittar av de fyra första säsongerna. Minst.
caffeineaddict skrev:Nej, R2-boxen är inte lika fin som R1 eller har lika mycket extramaterial som R1, och nån säsong är nog t.o.m. icke-anamorfisk. Men: hela serien kostar cirka 450 spänn! Bara så ni vet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare