sfinx skrev:En vampyrserie missad...
sjostrand skrev:sfinx skrev:En vampyrserie missad...
Young Dracula?![]()
För övrigt får man rösta precis som man vill...![]()
Det lutar åt att i nästa omgång ställs de som fått många röster mot de som fått få röster... Om det påverkar hur ni vill rösta...
Ni som inte röstat än. Gör det, ni har till på söndag på er och det är fortfarande ovisst i många av duellerna.
Rombat skrev:Tät actionspäckad thriller. Inte en död sekund.
sjostrand skrev:Spuffy/Sfinx: Jupp, ni kan ändra om ni vill.![]()
Fast jag tänkte ändå att det blir ändå en från varje par som går vidare. Vilka de får möta i omgång två bestäms av hur många röster de får.
Dessutom känns Xena mer 90-tal än 00-tal. Det är liksom mer regn, krig och Jugoslavien över Xena... Medan LoM är mer... Ja, hur var 00-talet? Talibaner och Glamrock?
Amanja skrev:Är det bara jag som efter att svarat på detta inlägg tycker det e lite (bara lite) läskigt hur många timmar som har spenderats framför tv-serier. Detta innefattar ju inte ens Whedon-serierna som man sett x antal gånger!
Nåväl, Bertrand Russell sa: "The time you enjoy wasting is not wasted time." och fy f*n vad jag njuter av mina serier!
gaspode skrev:men det innefattar ju ingen av klassikerna man såg innan myeps-tiden, som buffy och så.
Spuffy skrev:gaspode skrev:men det innefattar ju ingen av klassikerna man såg innan myeps-tiden, som buffy och så.
Joho! Jag har fyllt i alla de serier jag minns exakt vilka avsnitt jag sett av. Inklusive Buffy. Latis som inte fyllt i det!
Spuffy skrev:Amanja skrev:Är det bara jag som efter att svarat på detta inlägg tycker det e lite (bara lite) läskigt hur många timmar som har spenderats framför tv-serier. Detta innefattar ju inte ens Whedon-serierna som man sett x antal gånger!
Nåväl, Bertrand Russell sa: "The time you enjoy wasting is not wasted time." och fy f*n vad jag njuter av mina serier!
Om man har Myepisodes och fyllt i de serier man följer kan man kolla hur mkt tid man spenderat på serier man följer! Då är det förstås bara de man fyllt i där, och inte all den slötid man lagt på tv, men ändå:
4 months, 3 weeks, 1 days, 50 minutes
Spuffy skrev:gaspode skrev:men det innefattar ju ingen av klassikerna man såg innan myeps-tiden, som buffy och så.
Joho! Jag har fyllt i alla de serier jag minns exakt vilka avsnitt jag sett av. Inklusive Buffy. Latis som inte fyllt i det!
gaspode skrev:Spuffy skrev:gaspode skrev:men det innefattar ju ingen av klassikerna man såg innan myeps-tiden, som buffy och så.
haha, du är inte riktigt klok...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare