HeY skrev:Enligt WatchwithKristin ska nästa avsnitt av SGU vara mycket sämre än piloten, så om man ska ge serien en chans bör man nog
ge den några avsnitt. Själv har jag inte sett piloten än så jag avvaktar nog.
gaspode skrev:Är det någon som sett mer än piloten av Flashforward?
Konceptet är bra, och jag gillade utförandet till vissa delar, men av vissa delar att döma blev jag rädd att den kommer vara fruktansvärd...
Tänkte låta bli att ladda ner något mer förrän nån säger att det är bra skit.
okay kids. good news part 2. I am working with marti noxon again on her new show Gigantic. super excited to be a part of her vision.
adolvsson skrev:gaspode skrev:Är det någon som sett mer än piloten av Flashforward?
Konceptet är bra, och jag gillade utförandet till vissa delar, men av vissa delar att döma blev jag rädd att den kommer vara fruktansvärd...
Tänkte låta bli att ladda ner något mer förrän nån säger att det är bra skit.
Jag har bara sett piloten, och tyckte rätt mycket som du, och har fortsatt ladda ner. Funderade starkt på att lägga av men efter någon flyktig kommentar jag läste någonstans, som verkade vibrera om intressant eller bara skitkonstigt slut på tredje avsnittet, tänker jag åtminste se fram tills dess.
Vilken kväll som helst nu.
AKS skrev:Nån som hört nåt mer om serien? Kommer den att vara genre till exempel?HeY skrev:Jag vet inte om det har dokumenterats någonstans ännu, men detta läste jag just nu på Emma Caulfields twitter:okay kids. good news part 2. I am working with marti noxon again on her new show Gigantic. super excited to be a part of her vision.
Yaaay! Hoppas det blir något bra och långlivat av detta
AKS skrev:Nån som hört nåt mer om serien? Kommer den att vara genre till exempel?
The N is making a "Gigantic" dramedy bet, picking up a half-hour series from veteran producers Marti Noxon and Dawn Parouse. "Gigantic" takes a skewering look at the glitzy, chaotic and oftentimes hilarious life of Hollywood "it" kids whose parents are A-list celebrities. The project also will feature testimonials by real-life Hollywood teens as well as celebrity cameos.
Peppe skrev:Hmm, har läst en del här men inte kommit fram till något...Vilka är dom nya serierna som är värda att se?![]()
Glee verkar folk gilla, vad mer?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare