HeY skrev:Många har klagat på s1 i tråden - jag saknar säsong 1.
chanda skrev:" Verkligen, Kripke är arc-impaired sedan födseln."
Tycker inte Supernatural har mer "fånigheter" än vad Buffy hade . (Jag gillade Buffy riktigt mycket när den gick på TV första gången )Halv gudar som slänger runt folk som de var vantar och Xander som pratar om en krita som gick sönder och halleluja världen är räddad för att Willow kommer ihåg saker och ting. Men det betyder att jag inte springer runt i varje tråd av Buffy och kommenterar på alla aspekter som jag inte gillade.
brat skrev:edit. gaspode, du gillar alltså mittbenan med långhåret bakom öronen bättre? Får man fråga vad sammanställningen har för syfte?
gaspode skrev:Jag föredrar solkart de tidiga inkarnationerna.
Glorificus skrev:Efter en smått underhållande diskussion med brat framkom det att jag inte gillar Jensens Supernatural-hår, medan hon avskyr hans Dawson's Creek-hår.
Tinwiel skrev:OMG, nej jag föredrar verkligen Supernaturalversionen av Jensen när det gäller ALLT.
brat skrev:Tinwiel skrev:OMG, nej jag föredrar verkligen Supernaturalversionen av Jensen när det gäller ALLT.
Jag försökte förklara att han ser manligare ut i SPN än Dawnsons och hon skrattade. Oy vey. Giv mig styrka.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare