slugslinger skrev:The Colony; post apocalyptisk survival show utan löjliga tävlingar och utröstningar
AKS skrev:SYTYCD topp 6 dansar: Well, det finns två dansare som inte är ens i närheten av de andra. Evan och Melissa. Om inte de röstas ut så blir det nog den sämsta topp 4 hittills. Tyvärr kommer Evan vara där och ha chans att vinna också. Bara att hoppas att inte Melissa också hamnar där och gör det hela värre. Nuff said.
brat skrev:SYTYCD 10->8 (5x17)
Efter vad de presterade igår och vad de presterat tidigare ville jag ha ut Randi och Kupono. Att Melissa och Ade också hamnade i botten kändes väl så där men det finns inga svaga dansare kvar, och rätt personer åkte ju ut så. Jag var aldrig orolig men från och med nu känns det väldigt öppet.
Mer kommentarer:
Evan - Jag ÄLSKAR hans Gene Kelly stil men jag börjar undra om jag förlåtit för många misstag snart, för faktum är att han nästan är lite slarvig när han dansar andra stilar och framför allt saknar han helt den där utstrålningen som gör honom oemotståndlig när han inte är i sin egen stil.
Janette - Upplevde henne klart svagare nu när hon inte längre dansar med Brandon, blir intressant att se hur det utvecklas.
Jason - Visst, Travis nummer var riktigt starkt (vilket vinstlott att dra den!), men hans solon ser oplanerade ut och han har inte presterat tidigare i tävlingen, han bör åka härnäst om inget oväntat inträffar.
Brandon, Melissa och Jeanine börjar ta täten i min favoritlista.
brat skrev:Satans jävla förbannade msn.
Här loggar man oskyldigt ut från sin hotmail och blir spoilrad för vem som vann hela säsongen. På svenska msn, mycket dåligt! Nu var bilden suddig och jag tittade bort så snabbt jag kunde så jag kan inte definitivt säga vem det var, men jag kan säga väldigt många som det inte var. GAH!!
AKS skrev:Jag och Kalle såg det precis. Sweet! Det var bra som vanligt, men första avsnittet/en är ju aldrig lika bra som kommande då man hunnit få en känsla för människorna och vad de går för.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]