MissKittyFantastico skrev:Gina Bellman gravid?
noike skrev:2.02 Alltid trevligt när det faktiskt går dåligt för dem ibalnd och att det inte är en del av planen som i den där andra brittiska heist-serien.
adolvsson skrev:2x03
Och jag har en spekulation angående Vilket kan bero på att han är effektiv, förstås, och jag kan vara långt ute i skogen med min cykel, men kombinerat med vad det nu var från förra avsnittet (och att vi fortfarande inte fått se skymt av nämna pojkvän) har det blivit min officiella teori.
noike skrev:Fast Sophies "is it just me or does that make him even hotter?"-kommentar
och Parkers "have you told him?" i 2.01 — borde det inte varit något som Elliott hade vetat om det varit han?
Lägg även till att Elliott var kvar och "renoverade" Nates lägenhet när Sophie var ute.
jag tror pojkvän är en cover för att hon ska få tid med sidoaffärer
adolvsson skrev:Lägg även till att Elliott var kvar och "renoverade" Nates lägenhet när Sophie var ute.
Tiden angavs knappast exakt och vi vet inte hur länge han stannade..
Yes, yes, tonight is the episode wear I got sewn up. 17 stitches to be exact.. 4 to sew the muscle back together and 13 to keep my skull in.
AKS skrev:Jag har nu sett två avsnitt av Leverage och är definitivt inte övertygad (till skillnad från True Blood där jag blev förtjust på en gång). I första avsnittet höll musiken på att ta kål på mig, men i andra hade de lyckligtvis tonat ner den något alternativt använde den mycket mindre.
Är dessa två avsnitt representativa för serien? Hur troligt är det att jag kommer att börja gilla serien om jag bara tycker att första två är så där och lite "nja"? Känns så enormt procedural, om än rolig sådan, för mig efter två avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare