caffeineaddict skrev:Jag har kommit fram till varför jag någonstans gillar ER så mycket, även när det är standard och knappt verkar bry sig, säsong efter säsong. Därför att INGEN annan serie fångar vardagsliv, endless fucking boringness, same in-same out, varje dag-grejer lika fint. Andy Warhol studerade Empire State Building i 16 timmar och jag tittade på ER i säsongerna efter att det slutade vara riktigt bra. Det blev faktiskt aldrig dåligt, det är bara som om serien accepterade att någonstans efter tillräckligt mycket tid blir drama... vardagligt. Vilket är en poäng i sig. Jag tänker titta färdigt.
A bear skrev:Jeffrey Bell blir showrunner för V.
Det är nästan som om någon fått för sig att göra en bra serie av'et.
The future of In Treatment has yet to be decided. Producers and HBO executives will meet this week to discuss the possibility of a third season. The Gabriel Byrne drama attracts a small audience, averaging about 1.6 million viewers. While the show is cheap to produce, a third season would be significantly more expensive. More writers would have to be hired to create scripts, as HBO has now exhausted all of the material from the original Israeli series. And Byrne's rate would likely increase. The actor has talked openly about his fatigue due to the show's arduous shooting schedule.
caffeineaddict skrev:Jag vill jubla men jag vågar inte. Jag har blivit bränd av när det här hände Family Guy och den föll samman under tyngden av alla förväntningar och börja suga något så katastrofalt.
Nyx skrev:Det ska bli intressant att se vad du tycker om t ex 15x12, caffe. Mitt favoritavsnitt under säsongen, också mycket av nostalgiska skäl, är utan tvivel 15x19.
caffeineaddict skrev:Då var Cityakuten slut. Fyfan så sjukt. Det måste ju vara den serie som jag följt under längst period av mitt liv.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare